misslei Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 jeg går i dag på abilify 20 mg og risperdal 4 mg for schizofreni.jeg sliter veldig med bivirkninger av abilifyen, mye kramper i ansiktet, så i januar skal jeg bytte ut abilify med leponex, og ha risperdal vedsidenav. jeg har lest en del rundt leponex og blir litt skremt. jeg er liveredd for å gå opp i vekt, da jeg også har spiseforstyrelser. jeg gikk opp 25 kg på to mndr av seroquel 900mg når jeg gikk på det.da spiste jeg mye. er det bare å stå i mot matsuget, eller går man opp uansett? om man er uheldig. også har jeg lest om at man kan begyne å sikle litt, er det vanlig, eller? står også på 10 mg stilnoct hver kveld, er det noe problem å stå på det sammen med leponex? jeg leste noe om det. vær så snill å svar, jeg får ikke snakket med psykiatrer eller behandler før i januar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Først har jeg lyst til å si at du kan få et langt bedre liv med Leponex. Enda har ingen andre medisiner vist så god effekt som Leponex. Den kan kombineres med Stilnoct. Du bør forberede deg på at matlysten kan bli øket, men det skjer ikke hos de fleste. Om en ikke gir etter for matlysten, går en ikke opp. Prøv å legg inn litt mosjon hver dag. Sikling kommer hos noen få. Lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.