Gå til innhold

Gave til venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir min venninne en espressokanne. Hun drikker mye kaffe, naturlig nok :-)

Da er det sikkert midt i blinken! :-)

Jeg har aldri likt kaffe...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Lotte :o)

13

• mariaflyfly

1

• pekkaline

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228571825' post='4032767]

På seg selv kjenner en andre, så den som selv liker f eks kaffe kan nok finne på å gi bort det. Jeg fikk en tekanne av svigermor, som er lidenskapelig tedrikker. Hun hadde kjent meg i mer enn et tiår da gaven ble gitt, så hun kunne velt talt på under én hånd alle gangene hun hadde sett meg med en tekopp i hånda;-)

Skrevet

Jeg synes du skal gå for boka, den er sikkert grei å ha :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228571825' post='4032767]

:-O

Jeg har faktisk tenkt at jeg seriøst ville hatt problemer med å bestemme meg dersom jeg var nødt til å velge bort enten sjokolade eller kaffe.. Kaffen har egentlig mest med effekten å gjøre, får så god energi av det ;-)

Skrevet

På seg selv kjenner en andre, så den som selv liker f eks kaffe kan nok finne på å gi bort det. Jeg fikk en tekanne av svigermor, som er lidenskapelig tedrikker. Hun hadde kjent meg i mer enn et tiår da gaven ble gitt, så hun kunne velt talt på under én hånd alle gangene hun hadde sett meg med en tekopp i hånda;-)

Ikke sant, jeg mener litt av poenget er å gi bort noe man tror den andre vil bli glad for, ikke bare basert på hva en selv liker. :-)

Gjest julejentå
Skrevet

Jeg gir nakkemassasje,en sånn sak man fester rundt nakken som masserer...også fotobok jeg har laget men sånn program fra fotoknudsen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228568161' post='4032707]

Hehe, nå listet du opp tre ting jeg ville hatet å fått...*s*

Vin er uaktuelt for henne de neste månedene...

"Hehe, nå listet du opp tre ting jeg ville hatet å fått"

men dette er da ikke en gave til deg selv, er det vel? Du må jo tenke på hva _hun_ ville fått. Du svarte det samme til meg, at du ikke liker kaffe. So what? ;-)

Skrevet

Ikke sant, jeg mener litt av poenget er å gi bort noe man tror den andre vil bli glad for, ikke bare basert på hva en selv liker. :-)

Nemlig:-) Så da kan en ikkekaffedrikkende venninne gjerne gi bort en espressokaffe, hvis hun har grunn til å tro at venninnen liker det:-)

Skrevet

"Hehe, nå listet du opp tre ting jeg ville hatet å fått"

men dette er da ikke en gave til deg selv, er det vel? Du må jo tenke på hva _hun_ ville fått. Du svarte det samme til meg, at du ikke liker kaffe. So what? ;-)

Ja, selvfølgelig tenker jeg på hva hun liker. Hun liker heller ikke kaffe særlig godt. Hun drikker ca en kopp hvert halvår *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228668612' post='4033343]

Ja, selvfølgelig tenker jeg på hva hun liker. Hun liker heller ikke kaffe særlig godt. Hun drikker ca en kopp hvert halvår *s*

Da gir du en - vannkaraffel ;-)

Skrevet

Da gir du en - vannkaraffel ;-)

God idè! :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228677674' post='4033475]

God idè! :-)

Eller den ultimate gaven til etablerte par - sausenebb.

Skrevet

Men problemet er jo da mætsjing med serviset...;-)

Skrevet

Men problemet er jo da mætsjing med serviset...;-)

Næsj, et sausenebb i metall med påmontert fat under er da en sikker vinner i selskapslivet. :-)

Skrevet

Termos-sausnebb ;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...