Gå til innhold

Gave til venninne

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Lotte :o)

13

• mariaflyfly

1

• pekkaline

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228678879' post='4033500]

Gid, morsan, jeg er imponeret over den staselige smaken Deres ;-)

Du ville følt deg "hjemme" hos meg. Her har vi snapsglass, vannkarafler 2 stk, glass, skåler i forskjellige str osv. Jeg har vel nesten en lokal Rosendahl avd ;-)

Wow! Vi er ikke riktig der enå, men har vel 2 karafler + 6 eller 8 glass.

Skrevet

Hehe, ja, dette mætsjer (kræsjer) jo med så å si alt ;-)

*he he* Ja, den får litt spnn institusjonspreg over seg.

Selv har vi 2 stk av denne, fordi den da er i samme stil som serviset:

http://images.replacements.com/images/images5/china/V/villeroy_boch_foglia_gravy_boat_P0000109510S0010T2.jpg

men jeg skulle ønske den hadde underskål ala den på neste link:

http://mita.sprayblogg.no/images/bl_sausenebb_1171975543.jpg

Gjest Elextra
Skrevet

På seg selv kjenner en andre, så den som selv liker f eks kaffe kan nok finne på å gi bort det. Jeg fikk en tekanne av svigermor, som er lidenskapelig tedrikker. Hun hadde kjent meg i mer enn et tiår da gaven ble gitt, så hun kunne velt talt på under én hånd alle gangene hun hadde sett meg med en tekopp i hånda;-)

''Jeg fikk en tekanne av svigermor, som er lidenskapelig tedrikker. ''

Hun nærer vel et håp om engang å få skikkelig trukket bladte hjemme hos deg, i stedet for de evinnelige teposene ;)

Skrevet

''Jeg fikk en tekanne av svigermor, som er lidenskapelig tedrikker. ''

Hun nærer vel et håp om engang å få skikkelig trukket bladte hjemme hos deg, i stedet for de evinnelige teposene ;)

*S* Hun bruker faktisk bare teposer selv, men hun har slike rare typer som folk flest ikke har, slik som lindeblomst-te osv. Hun har ofte med seg egen pose når hun kommer på besøk;-)

Gjest Elextra
Skrevet

*S* Hun bruker faktisk bare teposer selv, men hun har slike rare typer som folk flest ikke har, slik som lindeblomst-te osv. Hun har ofte med seg egen pose når hun kommer på besøk;-)

Er selv periodetedrikker, og da kjøper jeg god te og trakter på kanne - det blir faktisk mye bedre enn posete. Liker best vanlig sort te, men gjerne av typen "high grown", gjerne Darjeeling og aller helst fra Tiger Hill (og aller aller helst "first flush") *S*.

Skrevet

*tsk tsk* trodde bedre om deg Geir;-)

Neida, Eva Solo er også fine, og mange andre også, men Rosendal er nå gromkaraflene, da:-)

''Neida, Eva Solo er også fine, og mange andre også, men Rosendal er nå gromkaraflene, da:-)''

Grunnen til at det blei den er rett og slett at eg ble veldig overraska over kor lett det var å helle fra de, uten å søle en dråpe.

Dessuten har den et mere nøytralt design, som passer inn sammen med det meste.

Men det blir nok Rosendal sine desserttallerkener i glass, de er nydelige.

Skrevet

Jeg har hakket mer sansen for denne enn Rosendahl :-)

Puh! Takk. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...