Gjest når det blir for vondt Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg tror ikke dette handler om at ikke behandleren din har forstått deg. Det handler mer om at enkelte ting ikke endres raskt. Jeg har liten tro på at ting blir noe annerledes om du er innlagt for en utredning - det finnes såvidt meg bekjent ingen kjapp og effektiv behandling for denne typen vansker. Du må gå ett skritt av gangen, forberede deg til å ta opp vanskelige ting gang på gang. Ingenting kommer til å skje av seg selv, det kommer til å koste mye ubehagelige følelser. Jeg tror behandleren din tenker riktig mht hvor du bør motta behandling. Du trenger energien din på hjemmefronten. Det har langtifra vært lett. Det er ikke akkurat noen "kosetimer", for å si det sånn. Jeg vet det koster. Men synes jo jeg har vært flink i grunn, behandleren min skrøt av meg han og'. Sa jeg skulle være stolt. Forbereder meg til hver time gjør jeg også,skriver ned ting og tar opp det jeg synes er viktisk. Men har "tudsen" tanker samtidig, det er kaotisk og tankene vandrer sine egne veier. Jeg gjør iallefall mitt aller beste. Ellers er jeg enig med deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319742-fortrengning/page/2/#findComment-2637429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.