Gjest når det blir for vondt Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Vil du være så snill å hjelpe meg litt. Jeg vet ikke hva som skjer med meg. Når jeg tar innover meg vonde følelser blir jeg delvis lammet i kroppen, orker nesten ikke skrive dette engang, pga nedsatt kraft. Det går kalde gufs gjennom meg, og det som utløste det i dag er det jeg hørte om pappa og det at han er så syk osv. Jeg gjør alt for å skyve det vonde bort. Dette skjer når jeg slipper det ut, tar det innover meg, at jeg får det sånn. Og da er det der. Det eneste som hjelper er å sove seg gjennom det. Dette skjedde etter forrige time også, hvor jeg begynte å grine, jeg fikk så vondt at jeg måtte ringe behandler på vei hjemover, jeg fikk tanker om at jeg ikke orket å leve mer. Jeg har ikke lagt merke til det før nå og jeg leste om ptsd på nettet at det "stemmer". Jeg kjefta og skrek på ungene i øyeblikket i det de skremte meg i dag også. Jeg vil bare sove og har det så vondt at det gjør vondt helt nedi magen. Det er ikke så ofte jeg har det sånn, for jeg gjør alt for å unngå å ta det vonde innover meg. Er det normalt å ha det sånn, er det bare bivirkning av terapi og følelser osv osv eller ptsd? Jeg er så redd også, jeg skjelver. Jeg vet at jeg kansje blir stående uten behandler snart. Takler ikke ha det sånn. 0 Siter
Gjest når det blir for vondt Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Det må sies at jeg ikke er ferdig utredet og behandlet enda men at jeg skal ha pause og kansje skifte behandler. Jeg vet jeg har symptomer på ptsd, det har behandler sagt, men jo mer som kommer til overflaten jo verre blir det. Og jo mer finner vi ut av.jeg har en fortid med mange vonde minner og overgrep. Skulle tro jeg har holdt tilbake opplysninger men det har jeg ikke, i hvertfall ikke med vilje. Nå har jeg kun en time igjen og jeg vet ikke om dette er nyttig engang eller om det bare er normale reaksjoner. Om du ikke ønsker å svare på dette håper jeg du kan slette det men det bestemmer du selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.