vici Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har noen prøvd gitar til feks xbox? (eller andre konsoller, regner med det går på det samme?) Ser at det er "ungdomssanger" på engelsk, men jeg har en 6 åring som ønsker seg denne gitaren. Er dette et spill der man må spille riktig? Kan man lære å spille på denne måten? Håper noen kan fortelle hvordan det virker, hvem det passer for og hvilken pakke vi kjøper. Ser også at det finnes en hel band-pakke med trommer, mikrofon, gitar osv. Noen som har erfaring på denne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Min ungdom spiller gitarhero. Min datter på ti år liker å prøve seg hun også, det er gøy det Det er ikke en vanlig gitar, men knapper man trykker på. Vet ikke om jeg kan si de lærer gitarspill av det sånn veldig... Min ungdom spiller el-gitar til vanlig også. http://www.geekologie.com/2007/08/06/lego-guitar-hero.jpg Den store pakken vet jeg ikke hvordan fungerer, men jeg vil anta at det er noe mere komlisert, så om en seksåring takler den det tør jeg ikke si ja til. Kanskje det er en ide neste jul kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror ikke det fungerer som en ordentlig gitar, såvidt jeg har sett har gitaren bare knapper man skal trykke på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 De lærer ikke å spille gitar av guitar hero og tilsvarende; det har neppe noen pedagogisk verdi i forhold til selve instrumentspillingen. Derimot kan det nok gjøre musikkinteresserte unger enda mer interesserte i musikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har også en 6-åring som elsker musikk og sang. Har forhørt meg litt i spill-butikker, alle sier det er for vanskelig med Gituar Hero. Står 12 år på de også. Men hvis noen andre har erfaring, det har jo ikke jeg, hører jeg gjerne om det jeg også. Jeg har kjøpt Disney Sing It, håper det faller i smak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.