Gå til innhold

Bursdag på Freia?

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men det høres dritkult ut!

Ja, jeg vurderer overraskelse til guttungen på 10-årsdagen, og har fått tips om å bestille 1/2 år i forveien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen har vært i det 2 ganger, det har vært kjempepopulært. :) Du må være svært tidlig ute med å bestille.

Ja, får jeg ikke til i 2009 så kan jeg jo vente til 2010 også. Han veit jo ikke om det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hagen er borte da.

Jeg er der forbi der stadig vekk og trodde at det var tomme bygninger bare.

Hagen er der, den! Jeg kikka inn der med egne øyne da jeg leverte guttungen i bursdag der for et par uker sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagen er der, den! Jeg kikka inn der med egne øyne da jeg leverte guttungen i bursdag der for et par uker sida.

Hm, jeg pleier da å se sånne ting, men antagelig har jeg bare irritert meg over de nye blokkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er visst kjempegøy og kjempepopulært. 10 års grense. Du må bestille i goood tid i forveien. Jeg kjenner en som jobber der og han mener du bør bestille 1 år i forveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst kjempegøy og kjempepopulært. 10 års grense. Du må bestille i goood tid i forveien. Jeg kjenner en som jobber der og han mener du bør bestille 1 år i forveien.

Jeg kjenner også en som jobber der som tipset meg om ved juletider for å få plass i juni.

Har nå bestilt, så det er i orden

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...