Gjest GA Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som har hatt bursdagsfeiring på Freia? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nei, men det høres dritkult ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nei, men det høres dritkult ut! Enig!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nei, men det høres dritkult ut! Ja, jeg vurderer overraskelse til guttungen på 10-årsdagen, og har fått tips om å bestille 1/2 år i forveien... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Guttungen har vært i det 2 ganger, det har vært kjempepopulært. Du må være svært tidlig ute med å bestille. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Guttungen har vært i det 2 ganger, det har vært kjempepopulært. Du må være svært tidlig ute med å bestille. Ja, får jeg ikke til i 2009 så kan jeg jo vente til 2010 også. Han veit jo ikke om det ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har ikke freia lagt ned da? Det er jo masse boligblokker der nå isteden og bare litt igjen av den gamle bygningen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har ikke freia lagt ned da? Det er jo masse boligblokker der nå isteden og bare litt igjen av den gamle bygningen Neida, neida! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Neida, neida! Men hagen er borte da. Jeg er der forbi der stadig vekk og trodde at det var tomme bygninger bare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Men hagen er borte da. Jeg er der forbi der stadig vekk og trodde at det var tomme bygninger bare. Hagen er der, den! Jeg kikka inn der med egne øyne da jeg leverte guttungen i bursdag der for et par uker sida. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hagen er der, den! Jeg kikka inn der med egne øyne da jeg leverte guttungen i bursdag der for et par uker sida. Hm, jeg pleier da å se sånne ting, men antagelig har jeg bare irritert meg over de nye blokkene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg hørte rykter om at det mp bestilles ett år på forhånd. Høres veldig gøy ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Høres selvsagt morsomt ut. Det er ikke det. Men hva koster noe slikt da? Hvor er det blitt av gode gammeldagse bursdager hjemme?... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Mener å ha ha hørt at det er 12-årsgrense for besøk på fabrikken? Men bursdager vet jeg ingen ting om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spiky Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er visst kjempegøy og kjempepopulært. 10 års grense. Du må bestille i goood tid i forveien. Jeg kjenner en som jobber der og han mener du bør bestille 1 år i forveien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er visst kjempegøy og kjempepopulært. 10 års grense. Du må bestille i goood tid i forveien. Jeg kjenner en som jobber der og han mener du bør bestille 1 år i forveien. Jeg kjenner også en som jobber der som tipset meg om ved juletider for å få plass i juni. Har nå bestilt, så det er i orden :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.