Gå til innhold

NHD. Kanskje du/eller andre kunne gi meg forslag

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

I svaret du ga meg ( 04.12), mener du at det ville være dumt av meg å bytte fra Lanmictal til Rivotril, siden den kommer innunder "benzogruppen".

Det skjønner jeg jo, men min mening var jo at - nettopp- derfor kunne jeg sluttet med Valium og evt.sovemedisin.

Trodde forøvrig at Rivotril kom inn under samme gruppe stemningsstabiliserende siden det er en antiepileptika mds.

Det som plager meg mest er en enorm uro til tider, og jeg er drittlei av å ha det slik.

Kanskje du kunne være så snill å foeslå andre medisiner som kunne hjelpe? Jeg går ikke til psykiater nå, og føler at fastlegen ikke er helt oppdatert når det gjelder psykofarmaka.

Med håpefull hilsen

Fortsetter under...

Rivotril er ikke stemningsstabiliserende. Det er ett benzopreparat på linje med valium, som også kan brukes mot epilepsi, det kan vel alle benzodiazepiner. Men det er en helt forskjellig ting fra medisiner som lamictal o.l.

Takk for opplysningen.

Da må jeg bare vente å se om NHD har noe annet og foreslå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...