Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228680893' post='4033552] Jeg husker en ferietur til Romania for lenge siden. Fatter'n fikk skikkelig turistmage, og tilbrakte deler av ferien på skåla. Dopapir i dette landet var lilla, og så grovt at gammel'n fikk flis i fispipa..! *auau* Som om det ikke var ille nok fra før. Plutselig sto mutter'ns Kleenexbox meget høyt i kurs ;-) Hehe ) (''fispipa..!'' - den var ny) 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Du sier noe . Men hjemme hos seg selv skal hun få gjøre som hun vil. Heldigvis har de to doer - om jeg skulle komme på besøk . Jeg har et par familiemedlemmer (ikke i nåværende husstand, da) som har en tendens til å sitte og lese på do. Rart at de ikke heller vil gjøre seg ferdig der ute og sette seg til i godstolen med boka. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har et par familiemedlemmer (ikke i nåværende husstand, da) som har en tendens til å sitte og lese på do. Rart at de ikke heller vil gjøre seg ferdig der ute og sette seg til i godstolen med boka. Det er vel sånn om man har litt treg mage at man må sitte å presse en stund... *dropper ytterligere beskrivelse* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ICAs eget merke - tror det heter ICA bad & toalett. Det er hvitt uten teit mønster, og hele familien godtar både tykkelsen og mykheten. Det kjøper vi en del også. Men det er ganske dyrt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Vi kjøper så ymse,... men jeg foretrekker det litt mykere, mens min mann foretrekker sånt gjenbrukspapir jeg synes minner mest om matpapir. 0 Siter
Gjest ingen såre romper Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ha ha tørkeruller :) !!!!!!!!!!!!! Så "ille" toalettbesøk er det ikke her i huset heldigvis ) Her går det i mykt mykt papir. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Vi abonnerer på dopapir, aner ikke hvilket merke det er. Men det fungerer helt fint, og vi går i hvert fall ikke tom for det på kritiske tidspunkt. ;o) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Smart! :-) *skriver opp på innkjøpslista* Løp og kjøp:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ''Jeg tørker ikke underetasjen med en blanding av bark og spon'' Det er jeg helt enig i, altså! Foreldrene mine hadde skogshytte, og der ble de anbefalt å bruke torvstrø på utedassen. Men det syntes vi alle var nokså ubehagelig, så etter en stund gikk vi tilbake til dopapir igjen. Dere skulle vært filmet ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Vi abonnerer på dopapir, aner ikke hvilket merke det er. Men det fungerer helt fint, og vi går i hvert fall ikke tom for det på kritiske tidspunkt. ;o) Abonnere på dopapir? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228681736' post='4033572] Abonnere på dopapir? Jepp, den lokale idrettsklubben leverer. Veldig praktisk. 0 Siter
Gjest whirlwind Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Foretrekker helst Se og Hør, finnes ikke dette i huset, blir det noe annet billig :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Du våger deg innpå drittpraten igjen? hihi http://www.ojk.is/ojkaaber/upload/images/products/250x250_sca-30204.jpg Jeg er drittlei av å bytte doruller i eninga, så nå kjøper jeg ruller med mere på Denne koster mere, men dritt på Go e an au 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Du våger deg innpå drittpraten igjen? hihi http://www.ojk.is/ojkaaber/upload/images/products/250x250_sca-30204.jpg Jeg er drittlei av å bytte doruller i eninga, så nå kjøper jeg ruller med mere på Denne koster mere, men dritt på Go e an au Den kjøper vi også, samt den de har på ICA MAXI med 4 pk til 100 kr - husker ikke hvilket merke det er. Kjøper forresten alltid Svanemerket dopapir :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Den kjøper vi også, samt den de har på ICA MAXI med 4 pk til 100 kr - husker ikke hvilket merke det er. Kjøper forresten alltid Svanemerket dopapir :-) Hæ? Koster 4ruller dopapir 100kr? Da er de kanskje ekstra tykke, altså ekstra mye på rullene? Jeg følger ikke så med men jeg tror de jeg kjøper koster rundt 30-40kr.... 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ''Jeg tørker ikke underetasjen med en blanding av bark og spon'' Det er jeg helt enig i, altså! Foreldrene mine hadde skogshytte, og der ble de anbefalt å bruke torvstrø på utedassen. Men det syntes vi alle var nokså ubehagelig, så etter en stund gikk vi tilbake til dopapir igjen. Jeg håper du dette er et tulleinnlegg? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hæ? Koster 4ruller dopapir 100kr? Da er de kanskje ekstra tykke, altså ekstra mye på rullene? Jeg følger ikke så med men jeg tror de jeg kjøper koster rundt 30-40kr.... Skrev jeg fire ruller???!!! Mente i alle fall 4 pakker, med 8 ruller i hver :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Skrev jeg fire ruller???!!! Mente i alle fall 4 pakker, med 8 ruller i hver :-) *sprutler* nei du skreiv vel kanskje ikke det, jeg antok det sikkert bare. haha Ja da er det en forståelig pris 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg håper du dette er et tulleinnlegg? Jeg driver da vel ikke med tulleinnlegg...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.