Gå til innhold

adhd

Gjest elin-charlotte

Anbefalte innlegg

Gjest elin-charlotte

hei jeg er en jente på 15 år og jeg lurer på om jeg kansje kan ha symptomene på adhd s¨nn er jeg 1:takler ikke stress klikker og kaster ting i gulvet eller angriper folk rundt meg 2:utrolig hyper ofte 3:ukonsentrert 4:vasker når jeg blir veldig hyper 5:irriterer de jeg bor sammen med men merker det ikke selv 6:har alltid masse ider i hodet mitt 7:gjør syke ting som jeg veit er farlig 8:klikker lett 9:har tvangstanker 10:har dyseleksi hva tror du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319811-adhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er vanskelig å si noe sikkert om hva slags diagnose du eventuelt kan ha over nettet, men det som er sikkert er at du har mange utfordringer og trenger hjelp slik at du kan få det bedre.

Får du noe hjelp nå? Har du snakket med legen din om dette eller tidligere hatt kontakt med BUP, barne -og ungdomspsykiatrisk.

Du har innsikt og ramser tydelig opp mange vanskelige områder for deg, og jeg synes du absolutt bør få snakke med noen som kan ta deg skikkelig på alvor.

All slik hjelp starter hos fastlegen din. Det er han som kan sende deg til noen som kan se hva som kan gjøres for å hjelpe deg. Det er ingen grunn tilå gå med dette alene. Bedre å få hjelp slik at vanskelige ting ikke setter seg fast.

Har du god kontakt med dine foreldre eller en annen voksen? Jeg tenkte de i så tilfelle kunne vært med deg til fastlegen din.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/319811-adhd/#findComment-2637556
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...