Gjest Jeg har glemt hva søvn er ;-( Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg sliter med gutten min.Han er 8 uker og sover ikke om natta.I dag sovnet han kl 12 og sover ennå.Var våken i hele natt da(fra kl01)Prøvde å holde han opp når han våknet før i dag men han bare gråt og sovet etter han fikk melk.Var trøtt stakkars.Hvordan kan jeg snu døgnet ånn at han er våken om dagen og sover om natta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milde måne Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tror ikke det er så lett når de er så små,da styrer de selv. Mine begynte å få grøt da de var tre mnd,fra da av sov de hele natten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tror de fleste sier at det går seg litt til ved tre måneders alder, inntil da sover barnet når det vil, og du må bare prøve å sove når det sover. Selv forsøkte jeg å påvirke barnets rytme ved forsiktig å vekke det om det sov lenge på ettermiddagen og stimulerte barnet på tidlig kveld slik at det ikke sovnet "for tidlig", og tror det hjalp til en viss grad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til ettåring Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ta opp barnet så det ikke sover mer enn 4 timer på dagen. Gjør forskjell på dag og natt ved å ha det stille og mørkt på natta og gi minst mulig oppmerksomhet. Skift kun bleie på natta om det er bæsj. Om barnet har vondt i magen så prøv å gi etpar t-skjer amme-te. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.