Gå til innhold

Snu døgnet til en baby

Gjest Jeg har glemt hva søvn er ;-(

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg har glemt hva søvn er ;-(

Jeg sliter med gutten min.Han er 8 uker og sover ikke om natta.I dag sovnet han kl 12 og sover ennå.Var våken i hele natt da(fra kl01)Prøvde å holde han opp når han våknet før i dag men han bare gråt og sovet etter han fikk melk.Var trøtt stakkars.Hvordan kan jeg snu døgnet ånn at han er våken om dagen og sover om natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Milde måne

Tror ikke det er så lett når de er så små,da styrer de selv.

Mine begynte å få grøt da de var tre mnd,fra da av sov de hele natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Tror de fleste sier at det går seg litt til ved tre måneders alder, inntil da sover barnet når det vil, og du må bare prøve å sove når det sover.

Selv forsøkte jeg å påvirke barnets rytme ved forsiktig å vekke det om det sov lenge på ettermiddagen og stimulerte barnet på tidlig kveld slik at det ikke sovnet "for tidlig", og tror det hjalp til en viss grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma til ettåring

Ta opp barnet så det ikke sover mer enn 4 timer på dagen. Gjør forskjell på dag og natt ved å ha det stille og mørkt på natta og gi minst mulig oppmerksomhet. Skift kun bleie på natta om det er bæsj. Om barnet har vondt i magen så prøv å gi etpar t-skjer amme-te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...