Gjest Har verdens beste kjæreste men Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hei! Jeg er en dame som elsker kjæresten min men som ikke får til å nyte sex med han. Jeg er uerfaren og jeg har angst. Selvtbildet er ikke så bra, og jeg later som jeg kommer for å ikke skuffe han. Jeg får det til selv og da nøyer meg ikke med å komme bare en gang. Jeg må ha opptil sju orgasmer før jeg gir meg men får ikke til å nyte sammen med han. Hva kan jeg gjøre for å få et godt sexliv?? Hva kan VI gjøre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319823-sangst-i-sexlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anna k Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvis du har verdens beste kjæreste for deg er det et godt utgangspunkt. Jeg tror ikke du kommer utenom det kjedelige rådet at du rett og slett må snakke med ham og fortelle hvordan du har det. Og når man er uerfaren og sliter med lav selvfølelse er det kjempeviktig å snakke sammen. Er han glad i deg er ikke dette noe dere ikke kan finne ut av sammen, men man må som oftest også kommunisere verbalt når det kommer til sex. I forhold til det å få orgasme er det lite han kan gjøre hvis han tror at det han gjør er det som skal til for å gi deg orgasme. Jeg skjønner det er litt vanskelig å ta opp dette med at du har faket orgasmer, men det er klassisk nok at kvinner gjør det når de ikke har mye erfaring og gjerne vil uttrykke at de blir tilfredsstilt. Du har et godt utgangspunkt i og med at du vet mye om hvordan du kan få orgasme selv. Sammen kan dere finne ut av hvordan du kan få det sammen med han. Enten det er ved å forandre stillinger, lengde på samleie, ulike typer for stimulering med mer. Men du må snakke. Det blir sjeldent så vanskelig som en tror på forhånd og du/dere har alt å vinne på det. Har man en felles utfordring er det viktig at begge er klar over den, og er han verdens beste kjæreste for deg går det helt fint å snakke om det. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/319823-sangst-i-sexlivet/#findComment-2637658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.