Gjest Julekjærringa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg skal kjøpe en gave til en gutt på 10 år. Pris maks 150 kr. Er det noen som har tips til hva jeg skal kjøpe da jeg rett og slett ikke har peiling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest musikk er alltid hyggelig Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Be om hjelp i en platebutikk, så får du den CD-en som er mest populær i den aldersgruppen for tiden. Forsegles den, så kan den byttes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er litt vanskelig å svare på iom at jeg ikke kjenner denne gutten, men min sønn var veldlig glad i å sette sammen flysett eller lignende i den alderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvis du vet bittelitt om interessene hans, er det lettere. Hadde det vært min sønn (blir snart 10), hadde jeg foreslått Golden Goal på DVD. Eksperimentsett er det også mange som er opptatt av i den alderen. Men ikke alle... Små, kule dingser som kniver og lommelykter går det an å ha opptil flere av. Du får også bøker til den prisen. Kanskje ikke så mye fersk skjønnlitteratur, men f.eks. faktabøker - noe som igjen er litt vanskelig hvis du ikke aner hva han er opptatt av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 lommekniv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Min nevø på 10 ønsker seg Bjørn Borg truser - kansje det går ann å få på tilbud til 150? Ellers var det en spesielt dyr hår wax som stod på ønskelisten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milde måne Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lego? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.