Gå til innhold

Julegave til gutt på 10 år

Gjest Julekjærringa

Anbefalte innlegg

Gjest Julekjærringa

Jeg skal kjøpe en gave til en gutt på 10 år. Pris maks 150 kr. Er det noen som har tips til hva jeg skal kjøpe da jeg rett og slett ikke har peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest musikk er alltid hyggelig

Be om hjelp i en platebutikk, så får du den CD-en som er mest populær i den aldersgruppen for tiden.

Forsegles den, så kan den byttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vanskelig å svare på iom at jeg ikke kjenner denne gutten, men min sønn var veldlig glad i å sette sammen flysett eller lignende i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet bittelitt om interessene hans, er det lettere.

Hadde det vært min sønn (blir snart 10), hadde jeg foreslått Golden Goal på DVD.

Eksperimentsett er det også mange som er opptatt av i den alderen. Men ikke alle...

Små, kule dingser som kniver og lommelykter går det an å ha opptil flere av.

Du får også bøker til den prisen. Kanskje ikke så mye fersk skjønnlitteratur, men f.eks. faktabøker - noe som igjen er litt vanskelig hvis du ikke aner hva han er opptatt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nevø på 10 ønsker seg Bjørn Borg truser - kansje det går ann å få på tilbud til 150? Ellers var det en spesielt dyr hår wax som stod på ønskelisten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...