Gå til innhold

Zoloft - hvilke bivirkninger har du erfart/opple

Anbefalte innlegg

jasåsånnerdet

Hvilke bivirkninger har du fått av Zoloft?

Jeg har fått dårligere fokus og konsentrasjon, lavere libido, urolig søvn (marerittliknende) og innsovningsproblemer.

Føler egentlig for å bytte medisin. Det blir tredje bytte...Slitsomt å plages med søvn over lengre tid...

Fortsetter under...

jasåsånnerdet

Mye av dette kan være symptomer ved sykdommen.

Brukte seroquel tidligere, som hjalp meg til å få sove, samtidig som konsentrasjonen var bedre. Men måtte slutte med den da jeg fikk sånn hodepine av å bruke den. Nå tar jeg 200 mg Zoloft/døgn + 75-100 mg seroquel hvis jeg føler meg veldig veldig urolig eller ikke får sove. Liker ikke å bruke begge deler, prøver å unngå det. HAr brukt begge deler i noen dager nå, og kjenner det på hodet (vondt).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...