Gjest GA Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Ferdig nei! -og jeg har også igjen ei på 89 og ei på 90... De er vanskeligst. 0 Siter
tonie Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228762814' post='4034307] *LOL* Denne dama er høyst oppegående i hodet. Hun fikk nylig, etter ønske, Damms aller største kryssordbok. Og almanakk for 2009. Bibel og salmebok har hun. Salmeboka har vel ikke vært i bruk på flere tiår, men Bibelen ligger på nattbordet. Hun har beklageligvis en hurragutt til sønn - vi andre er perfekte ;-p Hm. Da er jeg visst tom for idéer, dessverre. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228760427' post='4034264] Det meste på KappAhl passer forsåvidt til kjerringer. Kun 1% av alt de selger er pent på yngre damer. Alder ingen hindring. ;-) Sparkjøp har endel til den aldersgruppen :0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Har igjen en liten ting til en søster, gave til en venninne + en mellomdyr gave til Poden. Og så klarer jeg helt sikkert å kjøpe noe mer småtteri til kjæresten for det er så koselig. ) Vet du om "Kurt blir grusom" har kommet på dvd alt forresten? Den kommer vel ikke før jul? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Har igjen en liten ting til en søster, gave til en venninne + en mellomdyr gave til Poden. Og så klarer jeg helt sikkert å kjøpe noe mer småtteri til kjæresten for det er så koselig. ) Vet du om "Kurt blir grusom" har kommet på dvd alt forresten? Den kommer vel ikke før jul? Den går vel på kino? Har du fisket etter flere gaver _fra_ kjæresten? Jeg har svidd av gryn på gaver til meg selv i dag *gliser* 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228771641' post='4034441] Den går vel på kino? Har du fisket etter flere gaver _fra_ kjæresten? Jeg har svidd av gryn på gaver til meg selv i dag *gliser* ''Den går vel på kino?'' Det var akkurat det - Poden har såååå lyst til å se den, men jeg har ikke tid _før_ jul i alle fall - derfor hadde jeg håpet den kunne komme på dvd så den havnet under juletreet... ''Har du fisket etter flere gaver _fra_ kjæresten?'' Nei, men jeg har en genial plan! På fredag hadde jeg med meg DEN _DIGRE_ pakken til ham utover med unnskyldningen om at den tok så stor plass hos meg. Og på onsdag har jeg med neste pakke som også er temmelig svær! Har han den minste smule stolthet da så har han ikke samvittighet til å komme med bare en liten pakke tilbake. ;o) *Hehe* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 ''Den går vel på kino?'' Det var akkurat det - Poden har såååå lyst til å se den, men jeg har ikke tid _før_ jul i alle fall - derfor hadde jeg håpet den kunne komme på dvd så den havnet under juletreet... ''Har du fisket etter flere gaver _fra_ kjæresten?'' Nei, men jeg har en genial plan! På fredag hadde jeg med meg DEN _DIGRE_ pakken til ham utover med unnskyldningen om at den tok så stor plass hos meg. Og på onsdag har jeg med neste pakke som også er temmelig svær! Har han den minste smule stolthet da så har han ikke samvittighet til å komme med bare en liten pakke tilbake. ;o) *Hehe* *flirer* Du blir dritskuffa om han bare kommer med den ene pakken, skjønner jeg! *ser for meg en ikke-så-blid-Lillemus* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Dame på 89 kan få et abonnement på Hjemmet. Jeg er ikke ferdig med julegaver, har vel i grunnen ikke begynt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228757123' post='4034209] Jeg spytter gjerne i 500-600 kr til mormor. Sjal er et bra forslag. Takk! Jaggu kan du brukes til noe du også... ;-) Et sånt lekkert pashminasjal er jo helt konge! Da jeg jobba i bistandsbransjen, sendte jeg med bestillinger til gutta som reiste til Nepal hver høst. De kom hjem med 10 sjal og skjerf i ulike farger som jeg brukte som gaver. Slo alltid an. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jepp jeg begynner å bli ferdig. Var i Tyskland for litt siden og da kjøpte jeg julegaver til venninnene mine. Jeg har også fikset gave til Mamma, som holder på å bli laget i utlandet as we speak (mobil med swarovski stener). Også til bror så har jeg kjøpt gavekort på mytailorstores.no hvor han kan designe sin egen skjorte med initialene sine og alt. Eneste som gjenstår er pappa, og da blir det nok noe golf greier Til en dame på 89 år - jeg ville kjøpt en kurv med masse godt i (frukt, julemarsipan, brent mandler, sylteagurk osv). For meg er det noe som skurrer kraftig når sylteagurker klassifiseres som noe godt. Men smaken er såklart som baken! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Dame på 89 kan få et abonnement på Hjemmet. Jeg er ikke ferdig med julegaver, har vel i grunnen ikke begynt. Hun abonnerer på Hjemmet! Jeg arver alle blader ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Et sånt lekkert pashminasjal er jo helt konge! Da jeg jobba i bistandsbransjen, sendte jeg med bestillinger til gutta som reiste til Nepal hver høst. De kom hjem med 10 sjal og skjerf i ulike farger som jeg brukte som gaver. Slo alltid an. Du har ikke en overligger, da? *håpe* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 ''Hva annet kan man gi til en 89 år gammel dame?'' Tror faktisk 89 år gamle damer er like ulike som oss andre. Noen liker å lese, andre lytter til musikk, noen går tur og noen liker å pynte seg. Blant annet. Enig! Hva med å spytte i noen kroner og ta med gamliser på konsert eller teater? Noen setter sikkert enorm pris på å bli lufta litt samtidig som de får en kulturell opplevelse. 0 Siter
adelie Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Den gamle i vår familie skal få garn. Hun strikker enormt masse. Tenk hobby, eller noe "godt" og varmt (Alt til de gamle begynner på god/gode-....) ''Alt til de gamle begynner på god/gode-.... '' *flire* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228772832' post='4034464] Hun abonnerer på Hjemmet! Jeg arver alle blader ;-) Da støtter jeg pashminasjalforslaget! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Enig! Hva med å spytte i noen kroner og ta med gamliser på konsert eller teater? Noen setter sikkert enorm pris på å bli lufta litt samtidig som de får en kulturell opplevelse. Godt sagt! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228772925' post='4034467] Du har ikke en overligger, da? *håpe* Hmm... Skal se etter. Tror lageret er tomt. Mulig jeg har et mørkegrønt liggende et sted. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Hmm... Skal se etter. Tror lageret er tomt. Mulig jeg har et mørkegrønt liggende et sted. Mørkegrønt kan gå an, hvis fargen ikke er helt på bærtur. Hva koster sånne? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228773074' post='4034473] Godt sagt! Der har du gaven din! Du har et av landets desiderte beste kammerorkestre i byen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.