mariaflyfly Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228773246' post='4034479] Mørkegrønt kan gå an, hvis fargen ikke er helt på bærtur. Hva koster sånne? Ca 200,- når man kjøper på denne måten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Ferdig? Har ikke startet en gang jeg... Jeg som alltid har pleid å være ferdig ganske tidlig. Ikke skjønner jeg når jeg skal rekke å starte heller. Jeg har en mormor som er 92, og har ingen anelse om hva jeg skal kjøpe til henne nå. Tidligere fikk hun ofte kurv med div i, kaffe, te, kjeks, sjokolade, saft (drikker ikke vin), syltetøy, flaxlodd og div. slike ting. Men nå spiser hun knapt lenger og bor på hjem, så hun får jo det hun vil og trenger der. Er jammen ikke enkelt å finne på noe lenger. Jeg kjøper pysjamas og konfekt til mora mi som har alzheimer og er på gamlehjem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228772328' post='4034450] *flirer* Du blir dritskuffa om han bare kommer med den ene pakken, skjønner jeg! *ser for meg en ikke-så-blid-Lillemus* Neida, men det er moro å erte ham litt da! ;o) Og la meg si det sånn - han vet utmerket godt hva jeg ønsker meg... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Ca 200,- når man kjøper på denne måten. Ok. Det er ikke ille. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 Neida, men det er moro å erte ham litt da! ;o) Og la meg si det sånn - han vet utmerket godt hva jeg ønsker meg... Mobil? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228773677' post='4034494] Mobil? ''Mobil?'' *Nikker* Jepp. ) Nåja, på denne tiden om 16 dager er alt avslørt og det er ett år igjen til neste gang. Koser meg i grunnen veldig på denne tiden jeg, med å være hemmelighetsfull og å prøve å hinte om hva jeg ønsker meg og gjette på om hintene går gjennom. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Skrevet 8. desember 2008 ''Mobil?'' *Nikker* Jepp. ) Nåja, på denne tiden om 16 dager er alt avslørt og det er ett år igjen til neste gang. Koser meg i grunnen veldig på denne tiden jeg, med å være hemmelighetsfull og å prøve å hinte om hva jeg ønsker meg og gjette på om hintene går gjennom. ) Så på et par Nokiamobiler forleden. Ble bare forvirret. Den med mest stæsj så gammeldags ut... 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Fotpleie skal visst være temmelig behagelig å få i gave. Min mor fikk det et år, og hun synes det var såå deilig. 0 Siter
adelie Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Jepp jeg begynner å bli ferdig. Var i Tyskland for litt siden og da kjøpte jeg julegaver til venninnene mine. Jeg har også fikset gave til Mamma, som holder på å bli laget i utlandet as we speak (mobil med swarovski stener). Også til bror så har jeg kjøpt gavekort på mytailorstores.no hvor han kan designe sin egen skjorte med initialene sine og alt. Eneste som gjenstår er pappa, og da blir det nok noe golf greier Til en dame på 89 år - jeg ville kjøpt en kurv med masse godt i (frukt, julemarsipan, brent mandler, sylteagurk osv). Hei, ejg sjekket ut mytailorstores.no, men den funker ikke. Gidder du sjekke hva som er rett link for meg? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Fotpleie skal visst være temmelig behagelig å få i gave. Min mor fikk det et år, og hun synes det var såå deilig. Ja fotpleie (eller frisørtime) på eldresenteret er fine forslag. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Julegavene er mer eller mindre i boks, i alle fall de som skal sendes. Litt småtteri blir alltid igjen, må jo ha litt kos når det nærmer seg jul også! Vår slekts gamle damer har uttrykt størst begeistring over mat i porsjonspakninger. Havregrøtsposjonspakninger, pulverkaffe, små bokser med leverpostei/makrell i tomat, "rett-i-koppen-suppe" osv. Slike ting kjøper de aldri selv, det var jo ikke i sortimentet da de selv gikk på butikken, så det er kjærkomment. Vi putter også oppi litt snop, det er "våre" gamle damer veldig dårlig til å kjøpe seg selv. Også blomster, da, det liker de også. 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Kjøpt et varmt sjal! Gamle damer er ofte frosne. Og hvis du bestiller et av disse fra Unicef. støtter du samtidig en god sak:-) http://shop.unicef.no/privat/index.cfm?p=9P3537 http://shop.unicef.no/privat/index.cfm?p=9P3534 http://shop.unicef.no/privat/index.cfm?p=6P3534 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 ''Den går vel på kino?'' Det var akkurat det - Poden har såååå lyst til å se den, men jeg har ikke tid _før_ jul i alle fall - derfor hadde jeg håpet den kunne komme på dvd så den havnet under juletreet... ''Har du fisket etter flere gaver _fra_ kjæresten?'' Nei, men jeg har en genial plan! På fredag hadde jeg med meg DEN _DIGRE_ pakken til ham utover med unnskyldningen om at den tok så stor plass hos meg. Og på onsdag har jeg med neste pakke som også er temmelig svær! Har han den minste smule stolthet da så har han ikke samvittighet til å komme med bare en liten pakke tilbake. ;o) *Hehe* Kommer vel an på hva som er i den lille pakken, da. Husk at en diamantring ikke tar mye plass....;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Enig! Hva med å spytte i noen kroner og ta med gamliser på konsert eller teater? Noen setter sikkert enorm pris på å bli lufta litt samtidig som de får en kulturell opplevelse. Godt forslag! 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ferdig?!??? Jeg har da ikke begynt engang:-) 0 Siter
Mirabell Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ferdig?!??? Jeg har da ikke begynt engang:-) ''Ferdig?!??? Jeg har da ikke begynt engang:-)'' Godt det er flere som meg, jeg begynner å få vond i magen, nesten alle er ferdige :-p 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 ''Ferdig?!??? Jeg har da ikke begynt engang:-)'' Godt det er flere som meg, jeg begynner å få vond i magen, nesten alle er ferdige :-p ''nesten alle er ferdige :-p'' Neida, bare vi i superhusmødreklubbenmedforgreiningertilDOL! ;-) Min "unnskyldning" er at jeg går hjemme om dagene, så jeg har masse tid til å bli tidlig ferdig. :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 ''Ferdig?!??? Jeg har da ikke begynt engang:-)'' Godt det er flere som meg, jeg begynner å få vond i magen, nesten alle er ferdige :-p Jeg får ikke vondt i magen heller jeg altså, jeg er slik hvert eneste år, og jammen meg har alle fått de gavene de skal ha hver gang;-) Jeg sitter gjerne å planlegger litt da, så jeg ikke starter på scratsh den dagen jeg skal handle... 0 Siter
Mirabell Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 ''nesten alle er ferdige :-p'' Neida, bare vi i superhusmødreklubbenmedforgreiningertilDOL! ;-) Min "unnskyldning" er at jeg går hjemme om dagene, så jeg har masse tid til å bli tidlig ferdig. :-) Huff, jeg syns det er så vanskelig, så jeg utsetter det bare. Helt til det er så lite tid igjen at jeg går og svetter desperat i fulle butikker sammen med andre desperate mennesker... Men nå er det jo åpne butikker de siste søndagene, så det løser seg vel :-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg er bare ferdig med de gavene som skal sendes langt vekk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.