Hushjelpen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har jente på 9 og gutt på 11 og har ikke kjøpt noe enda:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eg har en sønn på 17, har heller ikkje kjøpt noe enda. Men det blir enten nye tøfler, sengetøy eller et fint slips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sønnen min på 10,5 år får fiskestang, dusjsåpe, deodorant, bok, Monopol kredittkort og noen boxere. Hvis jeg hadde en jente på 9 år ville jeg kjøpt noen fine topper, undertøy, et spill jeg tror heter "Venninnespillet", Mamma Mia Singstar og muligens spill til gameboyen. Ikke alt dette da, men noe i den sjangeren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 DS-spill, PS2-spill, kullblyanter +++, klær, leatherman til gutta, nye crocs til snuppa - hun ønsker seg lilla, sier'a. Og Lavendel-lilla skal bli ;-) Dukkebilstol til snuppa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sønnen min på 10,5 år får fiskestang, dusjsåpe, deodorant, bok, Monopol kredittkort og noen boxere. Hvis jeg hadde en jente på 9 år ville jeg kjøpt noen fine topper, undertøy, et spill jeg tror heter "Venninnespillet", Mamma Mia Singstar og muligens spill til gameboyen. Ikke alt dette da, men noe i den sjangeren Det finnes ikke Mamma Mia Singstar, men Abba Singstar. *har kjøpt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eg har en sønn på 17, har heller ikkje kjøpt noe enda. Men det blir enten nye tøfler, sengetøy eller et fint slips. Slips?! Har du spurt han hva han ønsker seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228771188' post='4034428] DS-spill, PS2-spill, kullblyanter +++, klær, leatherman til gutta, nye crocs til snuppa - hun ønsker seg lilla, sier'a. Og Lavendel-lilla skal bli ;-) Dukkebilstol til snuppa. Crocks - er de liksom på moten enda altså? Jeg kommer aldri til å eie noe så grusomt stygt (i mine øyne) som de skoene, men jeg synes faktisk det er litt søtt på små barn. Og til sommeren regner meg med at minstemor her er ute og tusler... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228771314' post='4034430] Slips?! Har du spurt han hva han ønsker seg? Nei, og det vil eg helst ikkje vite heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Crocks - er de liksom på moten enda altså? Jeg kommer aldri til å eie noe så grusomt stygt (i mine øyne) som de skoene, men jeg synes faktisk det er litt søtt på små barn. Og til sommeren regner meg med at minstemor her er ute og tusler... Hun er 3 år, og crocs er lovely ifm 3-åringer. Særlig i rosa og lilla... Noen kameler må man svelge. "In" eller ikke, alle ungene vi kjenner går i det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, og det vil eg helst ikkje vite heller. Du gir ikke slips i julegave til din eneste sønn. Da kommer jeg å rister deg! ;-) Kjøpe en Acer One *ønsker meg rosa* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228771460' post='4034437] Hun er 3 år, og crocs er lovely ifm 3-åringer. Særlig i rosa og lilla... Noen kameler må man svelge. "In" eller ikke, alle ungene vi kjenner går i det. Ja på så små er de jo innmari søte! Kunne tenke meg et par i rosa til henne til sommeren faktisk:-) De ser så gode ut på små, myke føtter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja på så små er de jo innmari søte! Kunne tenke meg et par i rosa til henne til sommeren faktisk:-) De ser så gode ut på små, myke føtter! Jeg har selv Crocs Scutes. Men mannen min stikker av med dem stadig vekk, selv om de egentlig er for små til ham. "Aldri mer Adidas-slippers", sier han. De er gode å gå i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lego, smykkeskrin, dvd, ds-spill, kosedyr, UBFunkeys-figur, hettejakke, bok. Begge får ikke alt dette, men de får dette tilsammen i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228771242' post='4034429] Det finnes ikke Mamma Mia Singstar, men Abba Singstar. *har kjøpt* Min eldste datteren ønsker seg den Jeg er i litt Mamma Mia-modus, så derfor trodde jeg den heter det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Min eldste datteren ønsker seg den Jeg er i litt Mamma Mia-modus, så derfor trodde jeg den heter det. Har full forståelse for det. Jeg er _litt_ lei av den filmen nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228773652' post='4034491] Har full forståelse for det. Jeg er _litt_ lei av den filmen nå... Jeg har et gen som gjør at jeg tåler å høre/ se det samme om og om igjen ganske mange ganger. Teletubbies har jeg sett nesten daglig fra de kom på video. Grimm og Gru gikk i måneder, så denne filmen er jo knapt sett En gang i dag. Barbie girl-sangen er nylig oppdaget av 5-åringen, og den durer og går på rommet hennes hver eneste ettermiddag. Jeg gleder meg til å kvitte meg med Teletubbies, for nå er det snart nok. Sånn er det å ha mange unger spredt i alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Crocks - er de liksom på moten enda altså? Jeg kommer aldri til å eie noe så grusomt stygt (i mine øyne) som de skoene, men jeg synes faktisk det er litt søtt på små barn. Og til sommeren regner meg med at minstemor her er ute og tusler... De er supre å ha som innesko i barnehagen/på skolen - og selv om jeg er enig i at de er grusomme (!) så er de kjekke. Små barn bør ikke bruke dem, da, de gir ikke støtte nok. Småttiser må ha ordentlige sandaler med hælkappe. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 De er supre å ha som innesko i barnehagen/på skolen - og selv om jeg er enig i at de er grusomme (!) så er de kjekke. Små barn bør ikke bruke dem, da, de gir ikke støtte nok. Småttiser må ha ordentlige sandaler med hælkappe. :-) Det har jeg ikke tenkt på! Har selv slitt med lealause ankler siden jeg var lita, så det er absolutt noe å tenke på! Men er småtisser da? Jeg skjønner at jenta mi går inn under den kategorien til sommeren altså, men når er man ingen småtiss lenger? Hmm, skriver man småtiss med to s`er? Det blir jo små-tiss... :-) Urgh, orker ikke å gå tilbake for å se hvordan du skreiv det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det har jeg ikke tenkt på! Har selv slitt med lealause ankler siden jeg var lita, så det er absolutt noe å tenke på! Men er småtisser da? Jeg skjønner at jenta mi går inn under den kategorien til sommeren altså, men når er man ingen småtiss lenger? Hmm, skriver man småtiss med to s`er? Det blir jo små-tiss... :-) Urgh, orker ikke å gå tilbake for å se hvordan du skreiv det! Skikkelige innesko bør de ha til de er 3, pluss at de må få løpe barbeint ute om sommeren! :-) Neida, det er nok ingen fasit på dette, men det anbefales absolutt at ungene har skikkelige sko i alle fall det første året de er oppe og går. Og småttiser - kommer at smått og iser. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Skikkelige innesko bør de ha til de er 3, pluss at de må få løpe barbeint ute om sommeren! :-) Neida, det er nok ingen fasit på dette, men det anbefales absolutt at ungene har skikkelige sko i alle fall det første året de er oppe og går. Og småttiser - kommer at smått og iser. :-) He he, blei litt sært med små-tisser ja... Det er klart hun skal få springe barbeint:-) Og med rompa bar også! Det er så godt å se:-) Vel, da får man vel legge bort hele crockstanken da... Men hva slags sko bruker de små om sommeren da? Er ikke overalt det passer å springe barbeint. Holder det med sandaler som er høye bak mener du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.