Gå til innhold

Hva gir dere barna deres i julegave?

Hushjelpen

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola

He he, blei litt sært med små-tisser ja...

Det er klart hun skal få springe barbeint:-) Og med rompa bar også! Det er så godt å se:-)

Vel, da får man vel legge bort hele crockstanken da... Men hva slags sko bruker de små om sommeren da? Er ikke overalt det passer å springe barbeint. Holder det med sandaler som er høye bak mener du?

Sandaler med hælkappe er veldig bra. De som slår tærne mye kan med fordel få tåkappe også. Også må man ha et par gode "joggesko", for litt mer grå dager.

Små tisser skal vi holde oss laaaangt unna!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

7

• Anonym 82

5

• AneM1365380603

3

• Noraførr

2

Sandaler med hælkappe er veldig bra. De som slår tærne mye kan med fordel få tåkappe også. Også må man ha et par gode "joggesko", for litt mer grå dager.

Små tisser skal vi holde oss laaaangt unna!

:-)

He he he, ja la oss ikke gå inn på det temaet;-)

Hmm, lærer mye her på dol altså! Kommer jo til å bli en skikkelig supermamma jeg, hvis jeg henger her hele dagen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babydillah

Min babys første jul... Hun får så mye med slekta, men vi har kjøpt høystol (hun er 8 mnd), noen lekeklosser (aktivitetsleke) og noen klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, 7 år; Nintendo DS

Jente, 5 år; Lego og klokke til å ha på veggen på rommet (som indikerer når det er dag og når det er natt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, 7 år; Nintendo DS

Jente, 5 år; Lego og klokke til å ha på veggen på rommet (som indikerer når det er dag og når det er natt)

I tillegg får begge en liten ting fra julenissen. De har akkurat skrevet ønskeliste, så vi plukker noe fra den =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228771541' post='4034440]

Du gir ikke slips i julegave til din eneste sønn. Da kommer jeg å rister deg! ;-)

Kjøpe en Acer One *ønsker meg rosa*

To stk Acer one bestilt i dag. En rosa og en hvit... Til to jenter på 14 og 16. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minsten på 8 skal mest sannsynlig få mobiltelefon, det ønsker han seg.

Eldstemann på 11 får kanskje slalåmski, har ikke bestemt oss enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelige innesko bør de ha til de er 3, pluss at de må få løpe barbeint ute om sommeren! :-) Neida, det er nok ingen fasit på dette, men det anbefales absolutt at ungene har skikkelige sko i alle fall det første året de er oppe og går.

Og småttiser - kommer at smått og iser. :-)

Normalt at småbarn går med sko inne??? Her har de alltid gått barbent, og aldri har jeg hørt anbefalinger om det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Normalt at småbarn går med sko inne??? Her har de alltid gått barbent, og aldri har jeg hørt anbefalinger om det heller.

I kalde hus gjør man det, og når de begynner i barnehagen må de det.

Ellers er barbeint veldig bra, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt på 9,5 får nye slalåmski og slalåmsko.

Jente på 7 får Nintendo DS og to spill + Mamma Mia film

Jente på 4,5 får CD spiller, to CD'er og en DVD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluxflax

Gutt på 9,5 får nye slalåmski og slalåmsko.

Jente på 7 får Nintendo DS og to spill + Mamma Mia film

Jente på 4,5 får CD spiller, to CD'er og en DVD.

Begge jentene kan ta i bruk gavene med en gang, mens sønnen din må vente med å bruke gaven til det kommer snø, eller dere drar til fjells. Ikke så lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår 9 åring får flatskjerm med DVD mens

5 åringen har vi ikke kjøpt til enda. Vurderer snowboard, da han ønsker seg det. Vurderer også DS til han, det har storesøster.

Lykke til med gaveinnkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge jentene kan ta i bruk gavene med en gang, mens sønnen din må vente med å bruke gaven til det kommer snø, eller dere drar til fjells. Ikke så lurt...

Er det et problem da? Som regel får barna så mange andre gaver fra andre også, så det kan jeg ikke tenke meg blir et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelige innesko bør de ha til de er 3, pluss at de må få løpe barbeint ute om sommeren! :-) Neida, det er nok ingen fasit på dette, men det anbefales absolutt at ungene har skikkelige sko i alle fall det første året de er oppe og går.

Og småttiser - kommer at smått og iser. :-)

Ordentlige sko ute og barbeint eller skinntøfler uten såle inne. Innesko er ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et problem da? Som regel får barna så mange andre gaver fra andre også, så det kan jeg ikke tenke meg blir et problem?

Enig.

Vi har jo ikke dette med flere søsken, men til dette med å måtte vente med å ta i bruk: I fjor fikk sønnen vår Nintendo Wii, pakket opp under julebesøk hos mormor. Han fikk ikke installert den og påbegynt spilling før enn vi var hjemme igjen, dvs ca 3. eller 4. juledag. Det var null problem - han fikk jo så mye annet fint fra andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel hende de bor et sted hvor det både er snø og alpinanlegg?

Når mine unger har fått slalomutstyr til jul, har vi som regel vært i bakken 1.juledag. Da er det lite folk og helt nyyyydelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...