Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Begge jentene kan ta i bruk gavene med en gang, mens sønnen din må vente med å bruke gaven til det kommer snø, eller dere drar til fjells. Ikke så lurt... Vi skal renne slalåm i jula :-) Og han får nok andre ting fra andre som han kan bruke med en gang! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 He he, blei litt sært med små-tisser ja... Det er klart hun skal få springe barbeint:-) Og med rompa bar også! Det er så godt å se:-) Vel, da får man vel legge bort hele crockstanken da... Men hva slags sko bruker de små om sommeren da? Er ikke overalt det passer å springe barbeint. Holder det med sandaler som er høye bak mener du? He-he - trodde du skrev Crock-stanken!!!!! 0 Siter
waxo Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 I kalde hus gjør man det, og når de begynner i barnehagen må de det. Ellers er barbeint veldig bra, ja. Bare lurte på om det var en nødvendighet for bena sånn ellers jeg se :-) For da hadde vi sikkert vært født med sko :-) I barnehagen til unga brukte de bare innesko i den kalde årstiden i tilfelle de måtte raskt ut av barnehagen ved brann o.l Mesteparten av året brukte de ikke sko 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Bare lurte på om det var en nødvendighet for bena sånn ellers jeg se :-) For da hadde vi sikkert vært født med sko :-) I barnehagen til unga brukte de bare innesko i den kalde årstiden i tilfelle de måtte raskt ut av barnehagen ved brann o.l Mesteparten av året brukte de ikke sko Nei, beina våre vil vel helst slippe, tenker jeg. :-) I barnehagene våre har garderoben vært en integrert del av selve barnehagen, og i en garderobe blir det som kjent både bløtt og møkkete og jævlig til tider. Så vi har opplevd fullstendig skopåbud året rundt. Og som du sier - skulle det nå bli nødvendig å evakuere, så er det jo småkritisk uten sko på kalde dager. 0 Siter
Gjest gavejenta Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 8-åringen får bukse og jakke fra wow, to harry potter lydbøker + filmene, abba singstar, abba "samle-cd-boks" + ett annet playstation-spill av oss. 5-åringen får ett DS-spill, ett playstation-spill, bukse og genser. 1 lydbok, 3 andre bøker + Brio "kulespill" + 2 dvd-filmer av oss. Hvis jeg husker rett, da. Gavene ble kjøpt og pakket inn i begynnelsen av november. Vi er ekstremt restriktive med å kjøpe ting til ungene resten av året, så når det gjelder kalender- jule- og bursdagsgaver, pleier vi å bruke litt penger - etter vår målestokk, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.