Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Begge jentene kan ta i bruk gavene med en gang, mens sønnen din må vente med å bruke gaven til det kommer snø, eller dere drar til fjells. Ikke så lurt... Vi skal renne slalåm i jula :-) Og han får nok andre ting fra andre som han kan bruke med en gang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 He he, blei litt sært med små-tisser ja... Det er klart hun skal få springe barbeint:-) Og med rompa bar også! Det er så godt å se:-) Vel, da får man vel legge bort hele crockstanken da... Men hva slags sko bruker de små om sommeren da? Er ikke overalt det passer å springe barbeint. Holder det med sandaler som er høye bak mener du? He-he - trodde du skrev Crock-stanken!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 I kalde hus gjør man det, og når de begynner i barnehagen må de det. Ellers er barbeint veldig bra, ja. Bare lurte på om det var en nødvendighet for bena sånn ellers jeg se :-) For da hadde vi sikkert vært født med sko :-) I barnehagen til unga brukte de bare innesko i den kalde årstiden i tilfelle de måtte raskt ut av barnehagen ved brann o.l Mesteparten av året brukte de ikke sko 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Bare lurte på om det var en nødvendighet for bena sånn ellers jeg se :-) For da hadde vi sikkert vært født med sko :-) I barnehagen til unga brukte de bare innesko i den kalde årstiden i tilfelle de måtte raskt ut av barnehagen ved brann o.l Mesteparten av året brukte de ikke sko Nei, beina våre vil vel helst slippe, tenker jeg. :-) I barnehagene våre har garderoben vært en integrert del av selve barnehagen, og i en garderobe blir det som kjent både bløtt og møkkete og jævlig til tider. Så vi har opplevd fullstendig skopåbud året rundt. Og som du sier - skulle det nå bli nødvendig å evakuere, så er det jo småkritisk uten sko på kalde dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gavejenta Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 8-åringen får bukse og jakke fra wow, to harry potter lydbøker + filmene, abba singstar, abba "samle-cd-boks" + ett annet playstation-spill av oss. 5-åringen får ett DS-spill, ett playstation-spill, bukse og genser. 1 lydbok, 3 andre bøker + Brio "kulespill" + 2 dvd-filmer av oss. Hvis jeg husker rett, da. Gavene ble kjøpt og pakket inn i begynnelsen av november. Vi er ekstremt restriktive med å kjøpe ting til ungene resten av året, så når det gjelder kalender- jule- og bursdagsgaver, pleier vi å bruke litt penger - etter vår målestokk, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.