Gå til innhold

Mekling

Gjest Ikke denne kvelden

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke denne kvelden

Da bærer det til mekling for oss desverre.

Hva innebærer mekling? Hvordan forbereder jeg meg? Hva skal jeg fokusere på? Vil mekleren anbefale oss noe, eller er poenget av vi skal finne en løsning selv?

Tviler på at vi får til det i dette tilfellet, da våre ønsker nå plutselig er vidt sprikende. Orker ikke komme inn på grunner nå, annet enn at han har plutselig snudd tvers om, etter at vi har vært enige mange måneder. Og at dette innebærer at jeg har sagt opp jobben og fått meg ny på nytt sted.

Når en først har omsorgen, skal det vel sterke grunner til at den blir fratatt en? Ikke bare at en flytter en time fra barnefar og nåværende barnehage?

Trekker dette ut, blir det vanskelig i forhold til min nye arbeidsgiver. Arrgg, hadde han bare sagt noe slikt for lenge siden og ikke ventet til like før vi flytter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Da jeg og eksen var til megling var vi inne knapt en halvtime. Vi hadde på forhånd snakket grundig og detaljert om samvær og det som ellers angår samarbeidet om barna. Ettersom vi var så enige fikk vi verken anbefalinger eller gode råd. Hun bare hørte på det som vi var blitt enige om og skrev ut meglingsattest.

I de tilfeller hvor man ikke er enig er det selvsagt en annen saksgang, og jeg vil tro megleren vil komme med innspill. Ønsker dere lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...