Gå til innhold

Nesten dårlig samvittighet i dag..

Spirello

Anbefalte innlegg

jeg var ganske oppgitt og frustrert over bølla mi på 3,5 år i går (trass-innlegget), og grua meg nesten til å hente han i barnehagen for en ny "kamp". Men hva skjedde? Joada, han var kjempeglad for å se meg, og han oppførte seg eksemplarisk i hele går. Skravla og kosa, lekte på rommet sitt, hjalp meg å vaske klær, spiste middag (uten bråk), og så på barnetv i ro pg mak. Til og med gikk han på badet når jeg ba han om det når det var sengetid, kyssa mor godnatt og sa gla i deg. :) *smelt* Så det går opp og ned (heldigvis). Det var en fin ettermiddag/kveld.

Morningen i dag begynte som vanlig med hyl "MAMMMMMMMMMMMMMA!" med en gang han våknet, men ba han slutte å rope og sa "jeg er her rett ved siden av deg" (vi har rom sammen), og da roa han seg, og titta bort på meg, vinket til han, og da smilte han for en gangs skyld (han er morragretten) og vinket tilbake. Morningen i dag gikk også stille og rolig for seg, han ville ikke ha den trusa da, men fikk velge en ny. Han ville ikke jeg skulle gå fra barnehagen og gjemte seg bak meg, men heldigvis kom en hyggelig ansatte og dro han med seg så de skulle leke med plastelina, og da var mor glemt. Så vinket han og sa hadet. :) En god start på dagen.

Han er en skjønn unge, bare han ikke har stått opp med feil bein, da er han utrolig slitsom.. men han er ikke bare ramp heller. Så i dag er jeg letta. Så for meg en tid fremover med helvette, men det ser ikke så mørkt ut nå. Takker for alle svar fra dere i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...