Gå til innhold

Pannekaker med bare eggeplommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ville heller ha prøvd uten egg. Har en oppskrift hvis du er interessert.

Gjest ViViola
Skrevet

Ville heller ha prøvd uten egg. Har en oppskrift hvis du er interessert.

Er interessert i oppskrift uten egg - men så skulle jeg gjerne funnet noe å bruke de 50 eggeplommene i kjøleskapet til også...

He-he.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er interessert i oppskrift uten egg - men så skulle jeg gjerne funnet noe å bruke de 50 eggeplommene i kjøleskapet til også...

He-he.

''men så skulle jeg gjerne funnet noe å bruke de 50 eggeplommene i kjøleskapet til også''

Verdens største porsjon med heimelaga iskrem? :-D

Skrevet

He-he.

Skal finne oppskriften, og poste den senere.

Kan du ikke lage eggelikør, eggerøre osv?

:o)

Gjest ViViola
Skrevet

''men så skulle jeg gjerne funnet noe å bruke de 50 eggeplommene i kjøleskapet til også''

Verdens største porsjon med heimelaga iskrem? :-D

Hjemmelaget iskrem er _ikke_ for oss i Grete Roede-modus... Men guri så godt!

:-)

Annonse

Gjest ViViola
Skrevet

Skal finne oppskriften, og poste den senere.

Kan du ikke lage eggelikør, eggerøre osv?

:o)

Skal lage eggerøre og omelett i kveld, men det er _mye_ eggeplommer, altså! :-)

Skrevet

Kan de ikke fryses? Vet at hviten kan det. Så kan du porsjonere omelettene utover nyåret!

:P

Gjest ViViola
Skrevet

Kan de ikke fryses? Vet at hviten kan det. Så kan du porsjonere omelettene utover nyåret!

:P

Hm. Tror du det? Har aldri prøvd - har bare alltid spist mye eggeplommemat før jul hvert år... Gubben bakte 8 tårnkaker her om dagen, så det ble litt kan man si. Og jeg får jobben med å bruke dem opp. Puh.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er du i Grete Roede-modus kaster du eggeplommene!

Gjest ViViola
Skrevet

Er du i Grete Roede-modus kaster du eggeplommene!

Nei er du gal! Vi _kaster_ ikke mat, vel?

Jeg går ikke på GR-kurs nå, men har gjort det og gått ned 24 kg. De skal IKKE på igjen, så jeg er veldig bevisst hva jeg spiser. Egg er f.eks. helt OK.

Annonse

Skrevet

Kan du ikke piske en del plommer og blande i yogurt, litt eller ikke fløte. Du spiser sikkert annet (kaker, kjeks) i jula som er verre!

Vi har kunneet spise litt is på omtrent alle slankekursa jeg har gått.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg syns det er godt med bare stekte eggeplommer jeg... Hell eggeplommene i en panne, krydre med salt og pepper og la steke på en eller på begge sider, nyyydelig, både som det er og på skive.

Skrevet

Hm. Tror du det? Har aldri prøvd - har bare alltid spist mye eggeplommemat før jul hvert år... Gubben bakte 8 tårnkaker her om dagen, så det ble litt kan man si. Og jeg får jobben med å bruke dem opp. Puh.

Jøss! Hvor har du funnet den mannen der?!? Har han en ledig bror med de samme evnene?

:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...