Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Er det mulig, eller blir pannekakene bare tunge? 0 Siter
erin Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ville heller ha prøvd uten egg. Har en oppskrift hvis du er interessert. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ville heller ha prøvd uten egg. Har en oppskrift hvis du er interessert. Er interessert i oppskrift uten egg - men så skulle jeg gjerne funnet noe å bruke de 50 eggeplommene i kjøleskapet til også... He-he. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Er interessert i oppskrift uten egg - men så skulle jeg gjerne funnet noe å bruke de 50 eggeplommene i kjøleskapet til også... He-he. ''men så skulle jeg gjerne funnet noe å bruke de 50 eggeplommene i kjøleskapet til også'' Verdens største porsjon med heimelaga iskrem? :-D 0 Siter
erin Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Er interessert i oppskrift uten egg - men så skulle jeg gjerne funnet noe å bruke de 50 eggeplommene i kjøleskapet til også... He-he. Skal finne oppskriften, og poste den senere. Kan du ikke lage eggelikør, eggerøre osv? ) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 ''men så skulle jeg gjerne funnet noe å bruke de 50 eggeplommene i kjøleskapet til også'' Verdens største porsjon med heimelaga iskrem? :-D Hjemmelaget iskrem er _ikke_ for oss i Grete Roede-modus... Men guri så godt! :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Skal finne oppskriften, og poste den senere. Kan du ikke lage eggelikør, eggerøre osv? ) Skal lage eggerøre og omelett i kveld, men det er _mye_ eggeplommer, altså! :-) 0 Siter
erin Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Skal lage eggerøre og omelett i kveld, men det er _mye_ eggeplommer, altså! :-) Kan de ikke fryses? Vet at hviten kan det. Så kan du porsjonere omelettene utover nyåret! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Kan de ikke fryses? Vet at hviten kan det. Så kan du porsjonere omelettene utover nyåret! Hm. Tror du det? Har aldri prøvd - har bare alltid spist mye eggeplommemat før jul hvert år... Gubben bakte 8 tårnkaker her om dagen, så det ble litt kan man si. Og jeg får jobben med å bruke dem opp. Puh. 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 http://www.gourmetsleuth.com/leftovereggyolks.htm Ymse tips, både om frysing og oppskrifter med eggeplomme:-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 http://www.gourmetsleuth.com/leftovereggyolks.htm Ymse tips, både om frysing og oppskrifter med eggeplomme:-) Søkke ta, du er helt rå, altså! Thanks! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hjemmelaget iskrem er _ikke_ for oss i Grete Roede-modus... Men guri så godt! :-) Er du i Grete Roede-modus kaster du eggeplommene! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Er du i Grete Roede-modus kaster du eggeplommene! Nei er du gal! Vi _kaster_ ikke mat, vel? Jeg går ikke på GR-kurs nå, men har gjort det og gått ned 24 kg. De skal IKKE på igjen, så jeg er veldig bevisst hva jeg spiser. Egg er f.eks. helt OK. :-) 0 Siter
fresja Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hjemmelaget iskrem er _ikke_ for oss i Grete Roede-modus... Men guri så godt! :-) Kan du ikke piske en del plommer og blande i yogurt, litt eller ikke fløte. Du spiser sikkert annet (kaker, kjeks) i jula som er verre! Vi har kunneet spise litt is på omtrent alle slankekursa jeg har gått. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Skal lage eggerøre og omelett i kveld, men det er _mye_ eggeplommer, altså! :-) Jeg syns det er godt med bare stekte eggeplommer jeg... Hell eggeplommene i en panne, krydre med salt og pepper og la steke på en eller på begge sider, nyyydelig, både som det er og på skive. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Iskrem med bare eggeplommer - luksusis 0 Siter
erin Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hm. Tror du det? Har aldri prøvd - har bare alltid spist mye eggeplommemat før jul hvert år... Gubben bakte 8 tårnkaker her om dagen, så det ble litt kan man si. Og jeg får jobben med å bruke dem opp. Puh. Jøss! Hvor har du funnet den mannen der?!? Har han en ledig bror med de samme evnene? 0 Siter
muskath Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Du kan også søke på Google på gullkake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.