Gå til innhold

Wow, for en hud!!:)

Anbefalte innlegg

Gjest mvh testetøsa
Skrevet

Prøvde Everyday Minerals for første gang i dag...(fikk sånne prøver sendt i posten). Nå er huden min som silke, og ser helt perfekt og porselensaktig ut! Jeg har aldri prøvd sminke som sitter så lett, og samtidig dekker så pent. Anbefales virkelig!

Skrevet

Å hvor får man slike vareprøver? *veldig interessert*

Gjest mvh testetøsa
Skrevet

Hvor mye får du for denne reklamen da.

Ikke et fnugg faktisk. Jeg har bare prøvd og prøvd ulike kosmetiske produkter opp igjennom tidene, men aldri vært 100% fornøyd, før nå, og da ville jeg gjerne dele det med noen. Verre er det ikke.

Gjest mvh testetøsa
Skrevet

www.everydayminerals.com

Man får 5 vareprøver gratis om man betaler porto. Vært oppmerksom på lang frakttid.

Skrevet

Jeg har brukt Bare Minerals i mange år og har ofte fått høre at det ser ut som jeg har porselenshud. Mineral foundation er rett og slett helt fantasisk.

candyqueen_83
Skrevet

Helt enig. Det er supert. Du burde også prøve Meow.

www.meowcosmetics.com

Skrevet

www.everydayminerals.com

Man får 5 vareprøver gratis om man betaler porto. Vært oppmerksom på lang frakttid.

Men fins det noen butikk man kan gå og se produktene? Jeg er litt avhengig i å se dem "live" for å vurdere om fargene passer meg. :-)

Skrevet

Men fins det noen butikk man kan gå og se produktene? Jeg er litt avhengig i å se dem "live" for å vurdere om fargene passer meg. :-)

Dette merket selges, så vidt jeg vet, bare på internett. Hvis du først setter deg litt inn i de ulike fargene, så er det virkelig verdt det.

Gjest vil ha drømmehud
Skrevet

www.everydayminerals.com

Hvor trykker man for å få vareprøvene?

Gjest mvh testetøsa
Skrevet

Hvor trykker man for å få vareprøvene?

Du må legge litt sjel i det og velge ut fem typer - og farger - og vairanteter av sminken du vil ha, velg sample på 5 stk så får du de gratis, bare porto på 30-40 kroner som må betales.

Gjest vil ha drømmehud
Skrevet

Du må legge litt sjel i det og velge ut fem typer - og farger - og vairanteter av sminken du vil ha, velg sample på 5 stk så får du de gratis, bare porto på 30-40 kroner som må betales.

Aaaah! Da får jeg legge litt sjel i arbeidet!

Takk skal du ha. :-)

Skrevet

Ble nysgjerrig etter hvert her, og sjekket linken. ''....dekker så pent....'' Jeg fatter ikke at dere, som ofte er yngre enn meg, vil gå med ansiktet dekket av en maske. Hva har dere å dekke, annet enn ev kviser? Dere ser jo ut som dokker! Stemmer forresten lite med tråden om hvor lang tid mange bruker på badet, for litt tid tar det vel..

Snakket med en dame som skulle overbevise meg om å kjøpe foundation eller hva det heter. Hun sa 'jeg føler meg faktiskt naken hvis jeg går ut uten'. Det er det som er skremnmende!!! Jeg synes hud er pent jeg. Jeg tør å vise ansiktet mitt. Selv om jeg liker å markere øyne og bruke moderat leppestift eller gloss. Ikke så mye at det ikke er meg. Ikke slik at jeg ser ut som ei porselesnsdokke!

I 'gamle dager' var det de gamle som prøvde å dekke og pudre. De hadde jo litt å skjule.

Unge mennesker med ansiktet som en maske ser litt utilnærmelige ut - er det meningen? Litt som fine damer som aldri har hatt skitt på henda, aldri tatt i et tak. Overklassefrøkner. Kom igjen, forsvar dere....!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...