willow Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hvor får man kjøpt denne bamsen, i Oslo? Har et venneparsbarn som ønsker seg til jul 0 Siter
GoodTimes Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg finner Makka Pakka bare på engelske sider, som Amazone. Den engelske tittelen på barneprogrammet hvor Makka Pakka forekommer, er The Night Garden. Der fins altså The Talking Makka Pakka til 25 pund. Men programmet går jo her (Drømmehagen), så man skulle vel tro figurene selges i Norge? 0 Siter
willow Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Jeg finner Makka Pakka bare på engelske sider, som Amazone. Den engelske tittelen på barneprogrammet hvor Makka Pakka forekommer, er The Night Garden. Der fins altså The Talking Makka Pakka til 25 pund. Men programmet går jo her (Drømmehagen), så man skulle vel tro figurene selges i Norge? ja, fant det bare på utenlandske nettsider jeg og. vet ikke om bamsen kommer frem i tide til jul om jeg bestiller fra england, men man kan jo håpe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.