Gå til innhold

Indisk/Pakistansk restaurant

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Tips til indiske eller pakistanske restauranter med god mat i Oslo-området? (Oslo/Nedre Romerike). Gjerne en som ikke er for dyr.

Skrevet

Rehmans på Løkka er veldig bra, men ikke sånn kjempebillig. Av de billigere er Taj Mahal bra. Den ser uhyre sjaber ut fra utsida, men de har virkelig god mat.

Skrevet

Mirchi på Lillestrøm har god mat, veldig fine lokaler og greie priser. Det ligger i Tærudgata, rett mellom stasjonen og Arena.

candyqueen_83
Skrevet

Mirchi på Lillestrøm har god mat, veldig fine lokaler og greie priser. Det ligger i Tærudgata, rett mellom stasjonen og Arena.

Takk, det vet jeg hvor er, men har aldri spist der :o)

candyqueen_83
Skrevet

Vi tenkte oss egentlig på Shalimar, men ingen av oss har vært der før. Er det god mat der? Prisene er vel i underkant av 200 kr pr hovedrett.

Gjest mother india
Skrevet

En indisk venn av meg har gått god for Mother India like ved Børsen.

Skrevet

Ketchup&Curry er god indisk og veldig rimelig.

candyqueen_83
Skrevet

Ketchup&Curry er god indisk og veldig rimelig.

Hvor ligger det? Enkelt å få parkert?

Skrevet

Curry&Ketchup heter det forresten, blandet litt der. Det ligger på Frogner (Majorstuen - kirkeveien 51). Det ligger langs veien så det er kanskje ikke det letteste stedet å parkere men dere finner sikkert en parkering.

Det er et usnobbete uformelt sted som er veldig hyggelig og som som sagt har god mat og knallbra priser. Menyen er kanskje ikke så lang som på en del andre indiske steder men de har alt det vanlige av indisk mat.

Ellers har jeg sett at det er en indisk restuarant på karl johan i andre etasje på Burger King. Den er sikkert litt "finere" men der har jeg ikke vært.

Skrevet

Curry&Ketchup heter det forresten, blandet litt der. Det ligger på Frogner (Majorstuen - kirkeveien 51). Det ligger langs veien så det er kanskje ikke det letteste stedet å parkere men dere finner sikkert en parkering.

Det er et usnobbete uformelt sted som er veldig hyggelig og som som sagt har god mat og knallbra priser. Menyen er kanskje ikke så lang som på en del andre indiske steder men de har alt det vanlige av indisk mat.

Ellers har jeg sett at det er en indisk restuarant på karl johan i andre etasje på Burger King. Den er sikkert litt "finere" men der har jeg ikke vært.

Ække Curry&Ketchup nedlagt for lenge sida, a? Jeg mener jeg har spist sushi i de lokalene der de holdt til før? Eller roter jeg?

Skrevet

Ække Curry&Ketchup nedlagt for lenge sida, a? Jeg mener jeg har spist sushi i de lokalene der de holdt til før? Eller roter jeg?

Med mindre det har blitt lagt ned nå veldig nylig så tror jeg nok du surrer:)

Skrevet

Der har jeg spist en gang. Nydelig mat :)

Skrevet

Med mindre det har blitt lagt ned nå veldig nylig så tror jeg nok du surrer:)

Det var vel på forsommeren en gang, men det er ikke umulig at jeg surrer. ;)

Skrevet

Det er forresten ofte fult der så jeg ville bestilt bord på forhånd hvis dere drar dit.

Skrevet

Det var vel på forsommeren en gang, men det er ikke umulig at jeg surrer. ;)

Jeg er rimelig sikker på at den fortsatt er der altså ;)

candyqueen_83
Skrevet

Er det ikke Mister India ved Børsen?

Skrevet

Er det ikke Mister India ved Børsen?

Mother India v børsen - Mister India ligger nærmere Oslo S så vidt jeg husker. Har spist på Mother India og det kan virkelig anbefales - nydelig mat, flotte lokaler og veldig hyggelig service! Har ikke spist på Mister India. Tror Mother India er "eldst", har godt rennome iallefall.

Men selv foretrekker jeg Mother India-avdelingen i Kristiansand, en "hule" i kjelleren som er dekket med glitrende indiske tekstiler i taket og langs veggene, masse flotte statuer osv. Virkelig stemningsfullt å komme inn der! Også veldig god service. Måtte bare si det :)

Gjest julehandel
Skrevet

Vi tenkte oss egentlig på Shalimar, men ingen av oss har vært der før. Er det god mat der? Prisene er vel i underkant av 200 kr pr hovedrett.

Natraj i Bygdøy allé er min favoritt. Eller Bombay Darbar i Fredensborgveien (har ikkke vært der etter at de flyttet fra Karl Johan). Shalimar var veldig bra før ihvertfall, men har ikke vært der på rundt 10 år.

Skrevet

Natraj i Bygdøy allé er min favoritt. Eller Bombay Darbar i Fredensborgveien (har ikkke vært der etter at de flyttet fra Karl Johan). Shalimar var veldig bra før ihvertfall, men har ikke vært der på rundt 10 år.

Vi dro på Shalimar. Godt fornøyd vi. God mat og bra service :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...