Gjest prust Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Har smakt det én gang - for ca 15 år siden. Aldri mer! 0 Siter
muskath Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg er vant med syltelabber til jul og synes det er kjempegodt! Men kjenner ingen andre som liker det, bare jeg og søsteren min. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Usj...Nei det har jeg aldri smakt...Og det skal jeg heller ikke smake på.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Nei det tror eg faktisk eg aldri har smakt. Neppe noe for Jølsen heller det der. he.he... 0 Siter
Aggathe Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Aner ikke, aldri smakt det! Sto faktisk å inspiserte en pakke på butikken i dag og lurte på hvordan man tlberedte og spiste det, hva er tilbehøret liksom? Og rensker man dem eller gnager man bare av kjøttet og eter med hendene som en gris? Skal ikke si at jeg ikke liker noe jeg ikke har smakt, men nja, skeptisk føler jeg, det så ikke noe spesielt godt ut, og jeg var veldig sulten da jeg så dem! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det er ikke så verst, ikke smalahove heller. Men jeg syns det er litt plundrete å spise. Takke meg til margebein! 0 Siter
Gjest brallala Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Aner ikke, aldri smakt det! Sto faktisk å inspiserte en pakke på butikken i dag og lurte på hvordan man tlberedte og spiste det, hva er tilbehøret liksom? Og rensker man dem eller gnager man bare av kjøttet og eter med hendene som en gris? Skal ikke si at jeg ikke liker noe jeg ikke har smakt, men nja, skeptisk føler jeg, det så ikke noe spesielt godt ut, og jeg var veldig sulten da jeg så dem! ...''eller gnager man bare av kjøttet og eter med hendene som en gris?'' Ja! Og det er kjempegodt 0 Siter
Gjest Sylar Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det er de labbene grisen har vasset rundt i møkka med. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det er de labbene grisen har vasset rundt i møkka med. Også kalt marinade, he, he! 0 Siter
Aggathe Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 ...''eller gnager man bare av kjøttet og eter med hendene som en gris?'' Ja! Og det er kjempegodt Hva smaker det? Om du får til å sammenligne det med noe annet? Koteletter? Ribbe? 0 Siter
Gjest Sylar Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Også kalt marinade, he, he! Ja, mmmmmm..... =) 0 Siter
o-la-la-la Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Det er de labbene grisen har vasset rundt i møkka med. Koker dem før jeg spiser dem. Forresten samme grisen som ribba kommer fra 0 Siter
o-la-la-la Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Aner ikke, aldri smakt det! Sto faktisk å inspiserte en pakke på butikken i dag og lurte på hvordan man tlberedte og spiste det, hva er tilbehøret liksom? Og rensker man dem eller gnager man bare av kjøttet og eter med hendene som en gris? Skal ikke si at jeg ikke liker noe jeg ikke har smakt, men nja, skeptisk føler jeg, det så ikke noe spesielt godt ut, og jeg var veldig sulten da jeg så dem! Jeg spiste en i kveld uten noe tilbehør. Flatbrød er det eneste som har blitt brukt her. Sikkert andre som bruker noe annet. 0 Siter
o-la-la-la Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 ...''eller gnager man bare av kjøttet og eter med hendene som en gris?'' Ja! Og det er kjempegodt Ja, det er svært viktig å spise som en gris. I tillegg kan man gjerne grynte litt hi-hi. 0 Siter
o-la-la-la Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Hva smaker det? Om du får til å sammenligne det med noe annet? Koteletter? Ribbe? Vet ikke hva jeg kan sammenligne med, smaker syltlabber rett og slett. Tror du blir nødt til å smake? 0 Siter
o-la-la-la Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Nei det tror eg faktisk eg aldri har smakt. Neppe noe for Jølsen heller det der. he.he... Jølsen må ha fått for mange siste jul... 0 Siter
Gjest brallala Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Hva smaker det? Om du får til å sammenligne det med noe annet? Koteletter? Ribbe? Jeg er ikke så god på sånn beskriving. Men dt smaker hverken koteletter eller ribbe. Det er verdt et forsøk Koster vel ikke allvrden for en pakke... 0 Siter
o-la-la-la Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Har smakt det én gang - for ca 15 år siden. Aldri mer! Fikk du problemer etterpå? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Fikk du problemer etterpå? Nei - men det var ikke noe delikat måltid! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.