Gå til innhold

Nam-nam syltelabber :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har smakt det én gang - for ca 15 år siden.

Aldri mer!

Skrevet

Jeg er vant med syltelabber til jul og synes det er kjempegodt! Men kjenner ingen andre som liker det, bare jeg og søsteren min.

Skrevet

Usj...Nei det har jeg aldri smakt...Og det skal jeg heller ikke smake på....

Skrevet

Nei det tror eg faktisk eg aldri har smakt.

Neppe noe for Jølsen heller det der. he.he...

Skrevet

Aner ikke, aldri smakt det!

Sto faktisk å inspiserte en pakke på butikken i dag og lurte på hvordan man tlberedte og spiste det, hva er tilbehøret liksom?

Og rensker man dem eller gnager man bare av kjøttet og eter med hendene som en gris?

Skal ikke si at jeg ikke liker noe jeg ikke har smakt, men nja, skeptisk føler jeg, det så ikke noe spesielt godt ut, og jeg var veldig sulten da jeg så dem!

Skrevet

Det er ikke så verst, ikke smalahove heller. Men jeg syns det er litt plundrete å spise.

Takke meg til margebein!

Gjest brallala
Skrevet

Sto faktisk å inspiserte en pakke på butikken i dag og lurte på hvordan man tlberedte og spiste det, hva er tilbehøret liksom?

Og rensker man dem eller gnager man bare av kjøttet og eter med hendene som en gris?

Skal ikke si at jeg ikke liker noe jeg ikke har smakt, men nja, skeptisk føler jeg, det så ikke noe spesielt godt ut, og jeg var veldig sulten da jeg så dem!

...''eller gnager man bare av kjøttet og eter med hendene som en gris?''

Ja! Og det er kjempegodt

Skrevet

Det er de labbene grisen har vasset rundt i møkka med.

Skrevet

Også kalt marinade, he, he!

Skrevet

Ja! Og det er kjempegodt

Hva smaker det? Om du får til å sammenligne det med noe annet? Koteletter? Ribbe?

Skrevet

Koker dem før jeg spiser dem. Forresten samme grisen som ribba kommer fra :)

Skrevet

Jeg spiste en i kveld uten noe tilbehør. Flatbrød er det eneste som har blitt brukt her. Sikkert andre som bruker noe annet.

Skrevet

Ja! Og det er kjempegodt

Ja, det er svært viktig å spise som en gris. I tillegg kan man gjerne grynte litt hi-hi.

Skrevet

Hva smaker det? Om du får til å sammenligne det med noe annet? Koteletter? Ribbe?

Vet ikke hva jeg kan sammenligne med, smaker syltlabber rett og slett. Tror du blir nødt til å smake?

Skrevet

Nei det tror eg faktisk eg aldri har smakt.

Neppe noe for Jølsen heller det der. he.he...

Jølsen må ha fått for mange siste jul...

Gjest brallala
Skrevet

Jeg er ikke så god på sånn beskriving. Men dt smaker hverken koteletter eller ribbe. Det er verdt et forsøk :) Koster vel ikke allvrden for en pakke...

Skrevet

Har smakt det én gang - for ca 15 år siden.

Aldri mer!

Fikk du problemer etterpå? :)

Skrevet

Fikk du problemer etterpå? :)

Nei - men det var ikke noe delikat måltid!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...