org Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det klør noe så infernalsk på vippene! Derfor driver jeg og river og sliter i vippene. Og napper dem ut med tupp og rot. Men nå er saken sånn at jeg har lyst til å ha litt øyevipper igjen også - sånn at jeg f. eks. kunne pyntet dem med litt mascara en gang i blant. Hva gjør jeg - kan ikke gå rundt med boksehansker hele døgnet heller. 0 Siter
frosken Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Har du en form for eksem/hudproblem ved øynene? Har du spurt en hudlege? 0 Siter
spiky Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Enten så har du et eller annet som irriterer øynene. En infeksjon, eller eksem eller noe. Eller så har dette blitt en så inngrodd vane at du nærmest «klør på kommando» Når du forventer at det klør så gjør det nemlig det. Jeg hadde tatt meg en tur til legen for å evt. avskrive at det er noe «fysisk» 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg ville heller forsøkt å gjøre noe med kløen. Kan det være noe allergi? Eller reagerer du på noen produkter du bruker? Eller mener du det er rent psykisk? Da er nok ikke jeg den rette til å svare. Kanskje du må gå med vanter hele døgnet . 0 Siter
erin Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Har samme problem. Og elveblest... Ta kontakt med hudlege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.