Gå til innhold

bare jenter som pynter seg til jul?

Gjest Aimabel

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ha ei skjorte til min gutt på 9 i slutten av januar, til en begravelse,

Var i 7-8 butikker, uten å finne annet enn dødningehoder og piggtråd.

ENdte med at han lånte ei skjorte fra en kamerat.

På XY (?) har de i alle fall pentøy til en overkommelig pris. Vet ikke om det er en kjede, men de holder til på Byhaven i Trondheim i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guttungen min skal ha svart dress, hvit skjorte, svart slips, svart hatt og mørke solbriller.

(han har sett litt mye på Blues Brothers-filmen i det siste)

Han blir kjempestilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke overskudd til å fly rundt overalt på jakt etter et antrekk så min lille får vel bare ha på det vanlige ulltøyet sitt han da. Han er jo pen nok som han er da men :-) Hadde vært hyggelig med noe pent, skjorte, bukse og en sånn vest f.eks i noe brunt og beige eller noe. De har bare sånne ullvester med bestefarsruter og det liker jeg ikke, kan de ikke ha mer vanlig ensfarget? Liker heller ikke dødinghoder!

Har du sjekka på Lindex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen min skal ha svart dress, hvit skjorte, svart slips, svart hatt og mørke solbriller.

Han blir kjempestilig!

Min 12-åring har også lyst på dress. Han er 1,70 høy og 52 kg og det er helt umulig å finne hans klesstørrelse nå. H&M h arfor lite og herrebutikker har for stort tøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips men jeg er egentlig ikke ute etter kvalitet, da han vokser ut av klærne lenge før de slites han er jo bare fem måneder. Det vil nok bare bli brukt i jula, så jeg tenkte ikke bruke noe særlig penger på det.

Vet at Sparkjøp hvertfall tidligere har hatt dresser til små gutter til en rimelig pris. Sånn i tilfelle du skal ha noe som bare blir brukt ei gang eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 12-åring har også lyst på dress. Han er 1,70 høy og 52 kg og det er helt umulig å finne hans klesstørrelse nå. H&M h arfor lite og herrebutikker har for stort tøy.

Guttungens er kjøpt på Lindex, men de har kanskje ikke så store små dresser der heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Min 12-åring har også lyst på dress. Han er 1,70 høy og 52 kg''

Wow. Min 10-åring er 135 cm / 28 kg... Ser ikke for meg at han skal vokse 35 cm og legge på seg 14 kg på de neste to årene... ;o) Men han er knøttis da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Min 12-åring har også lyst på dress. Han er 1,70 høy og 52 kg''

Wow. Min 10-åring er 135 cm / 28 kg... Ser ikke for meg at han skal vokse 35 cm og legge på seg 14 kg på de neste to årene... ;o) Men han er knøttis da.

Det skal du ikke si, min vokste 20 cm på et år ;) Han gikk fra å være en liten gutt til å bli stor fortere enn jeg klarte å følge med.

og har vokst fra søstra si som er 23. Det var skikkelig stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir kjempestilig!

''(han har sett litt mye på Blues Brothers-filmen i det siste)''

Da bør han vel også ha litt for kort bukse samt hvite sokker! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alle innleggene så du har kanskje allerede fått svar, men allikevel. Hos oss har jeg sett at Cubus har hatt fine dresser i ungdomstørrelser. Samtidig har vi også vært og kjøpt dress til en av podene på dressmann. Der har de fine dresser til ulike kroppstyper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir kjempestilig!

ehh - hvor gammel er han? høres harry ut med hatt og solbriller, ellers fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh - hvor gammel er han? høres harry ut med hatt og solbriller, ellers fint.

Poenget er som sagt å se ut som Elwood Blues.

Så det så.

Min sønn er slett ikke harry, han er dødskul.

*mumle, mumle, makan til frekkhet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gavejenta

Jeg har vært og kjøpt to barselgaver i dag, og jeg synes utvalget til jenter er mye bedre enn til gutter allerede fra nyfødt-stadiet. Litt kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lete litt, men du finner penbukser, skjorter, slips, sløyfer, vester, dresser, bunader og annet pentøy til guttene også.

Men det er langt fra like kos å kjøpe det som de nydelige kjolene til jentene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...