caprice Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Neida - ikke pga av alt pentøyet som vi kan velge og vrake i til jul - til og med for en billig penge - MEN - saken er den at en knallrødgenser på mystisk vis snek seg med i en allerede ganske full vaskemaskin - og farget absolutt alt rosa. Ikke bar litt rosa - men virkelig _kjemperosa_. Lillesøster på 5 syntes det var strålende å få enda fler rosa klær. Storesøster på 8 syntes det var greit med litt fornying. Mor hadde selvsagt et dyrt og fint undertøysett i vasken - og var ikke fornøyd, mens far nekter å bruke de rosa t-skjortene han nå har fått. Men hva om jeg hadde hatt to gutter?? Da måtte jeg ha kastet alt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da hadde du vel neppe hatt den knallrøde genseren som snek seg med heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da hadde du vel neppe hatt den knallrøde genseren som snek seg med heller... Jo, det kan hende. Jeg nevner i fleng Lyn, Brann, ManU og Liverpool. Sikkert flere andre også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 *sukk* Sånt skjer fra tid til annen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jo, det kan hende. Jeg nevner i fleng Lyn, Brann, ManU og Liverpool. Sikkert flere andre også. Sant nok! Men de derre supportereffektene er sjeldent av en kvalitet som farger av, heldig vis for vasken - litt verre for brukeren med alle de syntetiske greiene. Men ManU sengetøyet og Liverpool-håndduken kunne nok ha gjort katastrofe på rett sted, de også. Guttungen er ikke særlig oppdatert i fotballens verden, men heier på alt som er rødt og hvitt foreløpig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sant nok! Men de derre supportereffektene er sjeldent av en kvalitet som farger av, heldig vis for vasken - litt verre for brukeren med alle de syntetiske greiene. Men ManU sengetøyet og Liverpool-håndduken kunne nok ha gjort katastrofe på rett sted, de også. Guttungen er ikke særlig oppdatert i fotballens verden, men heier på alt som er rødt og hvitt foreløpig. ManU sengetøyet har ikke farget av! Jeg har vasket det sammen med hvite håndklær i ett eller to år nå! Men trolig vasket jeg det alene de to første gangene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sant nok! Men de derre supportereffektene er sjeldent av en kvalitet som farger av, heldig vis for vasken - litt verre for brukeren med alle de syntetiske greiene. Men ManU sengetøyet og Liverpool-håndduken kunne nok ha gjort katastrofe på rett sted, de også. Guttungen er ikke særlig oppdatert i fotballens verden, men heier på alt som er rødt og hvitt foreløpig. Min erfaring er at originaldraktene holder bra på fargen, mens andre effekter som sengetøy og håndklær kan ha mye overskuddsfarge. Tro meg, det vil komme tider da forskjellen på ManU og Liverpool er - eh - signifikant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Da hadde du vel neppe hatt den knallrøde genseren som snek seg med heller... eh - den knallrøde genseren er min.....(blush) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hehe, kommer noe positivt utav det meste ;0) Far hadde sikkert blitt tøff i rosa han og! ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Du er veldig heldig hvis det er farvet jevnt. Eksen gjorde det samme en gang, og alle de hvite t-skjortene hans ble skjoldete og rosa. Mannen min har også prestert å vaske noe knallrødt sammen med babytøy i rosa. En tøffel og ene delen til to sett :/ Etter det har han fått vaskeforbud, noe han i grunnen er glad for 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er viktig å se positivt på det som skjer, ja :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Du er veldig heldig hvis det er farvet jevnt. Eksen gjorde det samme en gang, og alle de hvite t-skjortene hans ble skjoldete og rosa. Mannen min har også prestert å vaske noe knallrødt sammen med babytøy i rosa. En tøffel og ene delen til to sett :/ Etter det har han fått vaskeforbud, noe han i grunnen er glad for Han gjorde det selvsagt med vilje for å slippe å vaske, luringen. Godt, gammelt triks. Virker som bare det, man må bare passe på at det er noe passe dyrt eller kjært som blir ødelagt;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Han gjorde det selvsagt med vilje for å slippe å vaske, luringen. Godt, gammelt triks. Virker som bare det, man må bare passe på at det er noe passe dyrt eller kjært som blir ødelagt;) He he. Ja, jeg sa det faktisk til han en gang, og da lo han så godt Det er ikke lenge siden jeg selv tok ut en knallrød t-skjorte fra vaskemaskinen sammen med hvitvasken. Mot alle odds hadde den ikke farvet av i det hele tatt. Det hadde blitt månelyst, for de fleste plaggene der var tenåringen sitt... Når jeg gjør sånt er det uhell ;D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Du er veldig heldig hvis det er farvet jevnt. Eksen gjorde det samme en gang, og alle de hvite t-skjortene hans ble skjoldete og rosa. Mannen min har også prestert å vaske noe knallrødt sammen med babytøy i rosa. En tøffel og ene delen til to sett :/ Etter det har han fått vaskeforbud, noe han i grunnen er glad for Utrolig nok ble det helt, helt jevnt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Han gjorde det selvsagt med vilje for å slippe å vaske, luringen. Godt, gammelt triks. Virker som bare det, man må bare passe på at det er noe passe dyrt eller kjært som blir ødelagt;) Samme trikset kan forøvrig med hell benyttes på ganske mye som bør gjøres i et hus;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228918617' post='4035986] *sukk* Sånt skjer fra tid til annen... Gjør det? Jeg hadde et slikt "uhell" (var ikke uhell heller, trodde virkelig at det ville gå greit) da jeg var 19 år og akkurat hadde flyttet på hybel. Siden da har jeg alltid vasket alt av rødt for seg - uten både planlagte og ekte uhell;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Da hadde du vel neppe hatt den knallrøde genseren som snek seg med heller... Joda, min gutt har alltid vært glad i røde plagg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Joda, min gutt har alltid vært glad i røde plagg. Min er også det - og han velger helst de få røde plaggene han har. Vi hadde nok hatt langt mer rødt om det bare hadde vært å få tak i til gutter. Er rimelig lei av at fargepaletten er så begrensa for guttene. Men jeg ser jo at det har sine fordeler i fhd til klesvasken 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Min er også det - og han velger helst de få røde plaggene han har. Vi hadde nok hatt langt mer rødt om det bare hadde vært å få tak i til gutter. Er rimelig lei av at fargepaletten er så begrensa for guttene. Men jeg ser jo at det har sine fordeler i fhd til klesvasken '' Men jeg ser jo at det har sine fordeler i fhd til klesvasken :)'' ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Gjør det? Jeg hadde et slikt "uhell" (var ikke uhell heller, trodde virkelig at det ville gå greit) da jeg var 19 år og akkurat hadde flyttet på hybel. Siden da har jeg alltid vasket alt av rødt for seg - uten både planlagte og ekte uhell;-) Jeg har selvfølgelig ikke forårsaket noe ;-) Min klåfingrede datter, derimot. hun har f.eks. vært på do, vasket fingre, og "funnet ut" at nååå passer det å gjøre klar en maskin. Ikke akkurat en 3-årings jobb, men hun er tydeligvis lærevillig ;-) Så, noe har havnet i feil vask ja... Jeg kommer inn på vaskerommet, tror at maskina er tom (den var jo det for 5 min siden...!) og slenger inn det ferdigsorterte og starter vaskemaskina. *uuups* Der ble alt rosa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.