Gå til innhold

Åh - så glad jeg har to jenter... :-)

caprice

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228990662' post='4036617]

Jeg har selvfølgelig ikke forårsaket noe ;-)

Min klåfingrede datter, derimot. hun har f.eks. vært på do, vasket fingre, og "funnet ut" at nååå passer det å gjøre klar en maskin. Ikke akkurat en 3-årings jobb, men hun er tydeligvis lærevillig ;-) Så, noe har havnet i feil vask ja... Jeg kommer inn på vaskerommet, tror at maskina er tom (den var jo det for 5 min siden...!) og slenger inn det ferdigsorterte og starter vaskemaskina. *uuups* Der ble alt rosa. :(

*he he* her i huset finnes det nok ingen slike foretaksomme sjeler;-)

Det nærmeste jeg kommer er da junior krøp inn i tørketrommelen med en plast-tomahawk i hånda; banket litt og rope "au, au, det gjør så vondt i tennene mine"...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme trikset kan forøvrig med hell benyttes på ganske mye som bør gjøres i et hus;-)

Og utenfor huset! Jeg pleier å bruke den selv når det er noe jeg helst vil slippe. Du aner ikke hvor mye dustete jeg kan finne på å gjøre med bilen for eksempel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og utenfor huset! Jeg pleier å bruke den selv når det er noe jeg helst vil slippe. Du aner ikke hvor mye dustete jeg kan finne på å gjøre med bilen for eksempel;)

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...