Gjest hva med deg Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 "Den fagraste rosa" med Bukkene bruse. Gitt ut 2001, tror jeg. Ikke de mest kjente julesangene, kanskje, men variasjon er jo bra. Arve Moen Bergset er gutten sin som kan synge og kvede. Ellers er Steinar Ofsdal og Annbjørg Lien med i Bukkene bruse. Takk for tips:o) 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Robin Gibb!? Falsettsangeren? *grøsser* (men kjenner ikke platen du nevner, da) Robin Gibb har hovedstemmen på "Massachussets", altså en meget lys stemme god uten falsett. Storebroren var han hovedfalsetto'en;-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Interessant. Det kunne være noe for meg. Er det Reiersrud på orgel kanskje? Iver Kleive 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Robin Gibb har hovedstemmen på "Massachussets", altså en meget lys stemme god uten falsett. Storebroren var han hovedfalsetto'en;-) Hehe, ok, men tror ikke jeg har veldig sansen. Plutselig nynner jeg fælit på "How can you mend a broken heaaaart.. "- er det han, tro? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 En av mine favoritter er Bugge Wesseltofts "It's snowing on my piano" 0 Siter
Gjest hva med deg Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Iver Kleive Ja selvfølgelig. Reiersrud er jo på gitar. De har spilt sammen og jeg blandet kortene her. Fortsatt interessant:o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Robin Gibb har hovedstemmen på "Massachussets", altså en meget lys stemme god uten falsett. Storebroren var han hovedfalsetto'en;-) Nå ble jeg meget imponert morsan! ) Som Barry selv har uttalt ang. falsettsangen:"I'm guilty of that!" ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Hehe, ok, men tror ikke jeg har veldig sansen. Plutselig nynner jeg fælit på "How can you mend a broken heaaaart.. "- er det han, tro? Hovedstemmen på "How can you mend a broken heart" er vel Barry såvidt jeg husker. ) 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Hehe, ok, men tror ikke jeg har veldig sansen. Plutselig nynner jeg fælit på "How can you mend a broken heaaaart.. "- er det han, tro? Tror det er Barry, altså storebroren, 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Hovedstemmen på "How can you mend a broken heart" er vel Barry såvidt jeg husker. ) ;-) du slo meg med noen sekunder der gitt;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 ;-) du slo meg med noen sekunder der gitt;-) *Hehe* Men jeg er veldig imponert over både deg og Elextra her nå altså! 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 *Hehe* Men jeg er veldig imponert over både deg og Elextra her nå altså! Hvorfor? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Hvorfor? Jeg har vært Bee Gees-fan i 18 år og det er uhyre sjeldent å møte noen som kan såpass om dem som du. ) Og Elextra sa jo at hun pleide å synge på en av sangene deres som er fra tiden før Saturday Night Fever også - sjeldent å treffe serru! ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Hovedstemmen på "How can you mend a broken heart" er vel Barry såvidt jeg husker. ) Ok 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Tror det er Barry, altså storebroren, Ok 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har vært Bee Gees-fan i 18 år og det er uhyre sjeldent å møte noen som kan såpass om dem som du. ) Og Elextra sa jo at hun pleide å synge på en av sangene deres som er fra tiden før Saturday Night Fever også - sjeldent å treffe serru! ) ''Og Elextra sa jo at hun pleide å synge på en av sangene deres som er fra tiden før Saturday Night Fever også '' Så så, dra det ikke for langt, jeg "pleide" ikke nynne på denne før du plasserte Bee Gees i hodet mitt! 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har vært Bee Gees-fan i 18 år og det er uhyre sjeldent å møte noen som kan såpass om dem som du. ) Og Elextra sa jo at hun pleide å synge på en av sangene deres som er fra tiden før Saturday Night Fever også - sjeldent å treffe serru! ) Nå blir jeg nesten litt engstelig her for at jeg liker samme musikk som en som digger Vassendgutane...;-) Men jeg liker mye av BeeGees, mange av gamle låtene og rolige låtene, slik som "New York Mining Disaster", "Massachussets" m fl. 0 Siter
adelie Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg liker en som heter Gull, Røkelse og Myrra. Saksofon og orgel. Ganske rå og ubehøvlet tolking... Tidenes Beste Juleplate til ungene og pepperkakebaking. Du, er den barnevennlig? Eller er den også voksne-uten-barn-vennlig? Hørtes kul ut! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Vi hører mest på oslo gospelkor. Det er ei juleplate som er noen år gammel da, men nydelig Er heller ikke så begeistret for Bjarne Brøndbo sin versjon av Deilig er jorden. 0 Siter
....AV Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Julekonsert med Berlinfilharmonien og Karajan http://www.cduniverse.com/search/xx/music/pid/2470026/a/Christmas+Concert+%2F+Karajan,+Berlin+Phil.htm Hyrdenes tilbedelse med Iver Kleive http://www.spinningdogrecords.com/hytiivkl.html Julesanger med Wienfilharmonien og Leontyne Price http://www.amazon.de/Christmas-With-Leontyne-Price/dp/B0002JZ28Y 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.