Gå til innhold

Berganssekk i vaskemaskina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det skal gå bra dersom du vasker den kjapt. Datra mi sølte også melk i sin sekk og sekken ble vaska samme dag. Var like fin igjen etterpå!

Melka fløt da jeg skylte sekken, så kanskje jeg har vært heldig. Kan ikke kjenne noe lukt, men jeg er ikke helt stødig i luktesansene mine om dagen; litt småforkjøla.

Vi får se - og krysse fingra!

:-)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

25

• Lotte :o)

12

• frosken

5

• Lillemus

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229030918' post='4037212]

*dåner*

En av ungene jeg passet da jeg var au-pair i Frankrike i 1990, han gjemte fluelarver bak loftstrappa (han skulle ha dem som agn når han skulle fiske).

Gjett hva som skjedde med larvene når de lå en ukes tid i varmt rom..... :-P

Skrevet

Jeg har ei venninne fra ungdomsskolen som holdt på med lignende eksperimenter. Hun blei bioingeniør. ;)

Kom på et eksperiment til - vi kastet tang i utedoen til farmor og farfar, for å se om det ble til jord....

Min mor prøvde seg også som barn: Hun heiv en kattunge ned i utedoen, for å se om det stemte at kattene alltid lander på beina....

Skrevet

Kom på et eksperiment til - vi kastet tang i utedoen til farmor og farfar, for å se om det ble til jord....

Min mor prøvde seg også som barn: Hun heiv en kattunge ned i utedoen, for å se om det stemte at kattene alltid lander på beina....

''Min mor prøvde seg også som barn: Hun heiv en kattunge ned i utedoen, for å se om det stemte at kattene alltid lander på beina....

''

Heslig sted hun valgte. :( Lillebroren min valgte verandaen hjemme...

Skrevet

''Min mor prøvde seg også som barn: Hun heiv en kattunge ned i utedoen, for å se om det stemte at kattene alltid lander på beina....

''

Heslig sted hun valgte. :( Lillebroren min valgte verandaen hjemme...

Litt mer renslig han da :-)

Hvordan gikk det med LUciafeiringen da? Leste et sted her at du ble overrasket over at det var den dagen i dag!

Vi har fri i dag, men møtte opp i barnehagen 07.50 - og et flott opptog med strålende barn gikk rundt barnehagen. Etterpå var det saft, kaffe og lussekatter inne :-)

Nå er vi hjemme og "gjør reint"

Skrevet

En av ungene jeg passet da jeg var au-pair i Frankrike i 1990, han gjemte fluelarver bak loftstrappa (han skulle ha dem som agn når han skulle fiske).

*Grøsse*

Skrevet

Litt mer renslig han da :-)

Hvordan gikk det med LUciafeiringen da? Leste et sted her at du ble overrasket over at det var den dagen i dag!

Vi har fri i dag, men møtte opp i barnehagen 07.50 - og et flott opptog med strålende barn gikk rundt barnehagen. Etterpå var det saft, kaffe og lussekatter inne :-)

Nå er vi hjemme og "gjør reint"

Det var veldig koselig - det er det jo alltid. ;) Det var ganske få barn på avdelinga, for det er mange som er sjuke. Så jeg, en assistent, avdelingslederen og to pappaer blei sittende og skravle helt fram til nå mens ungene satt og pusla puslespill. ;)

Gjest Milde måne
Skrevet

Jeg skylte og skylte i går, og når har den tørka over natta. Kan ikke kjenne noen utpreget sur lukt, men nå er jeg litt småforkjøla og tør ikke helt stole på luktesansen.

Jeg venter i spenning på at resten av familien skal våkne og eventuelt lukte.

:-)

Bra hvis du har fått det bort : )

Her var det helt håpløst.

Skrevet

Bra hvis du har fått det bort : )

Her var det helt håpløst.

Er spent på hva det lukter når snuppa kommer hjem fra skolen...

Skrevet

*kaster opp*

Skrevet

''Tro meg, råtten banan overgår det meste jeg har lukta før. :(''

Jeg glemte en gang en flaske morsmelkerstatning i stellebagen. Guderne må vite hvor mange uker den lå der før jeg oppdaget den og jeg var smart nok til å lukte på den da jeg tok av toppa for å tømme ut. Jeg holdt bokstavelig talt på å gå rett i golvet!

Jeg tror ikke jeg engang hadde våget å skru opp korka - bare kasta hele dritten!

Skrevet

Huff&huff Har hørt om en ungdom som hadde kjøpt det som kalles maggott, dvs spyfluelarver som han skulle bruke i forbindelse med isfiske. Han satte boksen i kjøleskapet til mor for at de skulle holde seg, og stakk også noen kraftige hull i lokket så larvene skulle få luft.... Og boksen ble gjenglemt bak noen glass...

Det trengs altså ikke bare varmt vær for at de skal klekkes...

Skrevet

Huff&huff Har hørt om en ungdom som hadde kjøpt det som kalles maggott, dvs spyfluelarver som han skulle bruke i forbindelse med isfiske. Han satte boksen i kjøleskapet til mor for at de skulle holde seg, og stakk også noen kraftige hull i lokket så larvene skulle få luft.... Og boksen ble gjenglemt bak noen glass...

Det trengs altså ikke bare varmt vær for at de skal klekkes...

Det var magott dette het også, ja!

Fælt!

Det verste var faktisk da jeg var med guttungen i denne fiskebutikken, og de larvene krelte rundt i et stort kar, og gutten kjøpte en kopp med levende larver :-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...