Gjest en venter Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 ..etter at du fjernet hormonspiralen tok det før du fikk mensen, og hvor lang tid tok det før du ble gravid? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg hadde en kraftig blødning første uka etter at jeg tok den ut (det er helt vanlig) og fikk så rett i syklus med første mens 3 uker senere. prøvde ikke å bli gravid da så det kan jeg ikke svare deg på, men ifølge en lege jeg snakket med en gang så skal fruktbarheten være som vanlig igjen med en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
balloon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg fjernet hormonspiralen 26. november og har ventet i spenning fram til i dag hvor det braket løs med mens. Så vi er klare for å gå i gang med prøvingen, nå har vi øvd lenge nok så vi er klare for at det skal bli baby av det ;o) Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.