Anonym 82 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vi leter etter en film vi kan kjøpe til stedatteren til jul, som vi kan se på julaften etter at pakkene er åpnet og babyen har lagt seg. Hun har Highschool Musical 1 og 2, og ønsker seg Mamma mia nå. Den regner vi derimot med at hun får av svigermor - samboeren har ikke lyst til å spørre... Har dere idèer til andre filmer av denne typen som kan være noe for ei på nesten 12? Hun er ei skikkelig fjolle, som elsker sang og dans og slikt... :-) Har det for eksempel blitt laget noen nyere versjon av Fame? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Grease! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Grease! :-) Hmm, er ikke den drøyt gammel tror du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hmm, er ikke den drøyt gammel tror du? Grease nei!? Ungene i 10-14-årsalderen elsker den og den er konstant utlånt på biblioteket! Den går aldri av moten den! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa_c Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Camp Rock durer og går sammen med Mamma Mia og HSM-filmene her i huset... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Camp Rock? Hun vil sikkert også like Sister Act 2. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hmm, er ikke den drøyt gammel tror du? Nei nei, vi kjøpte den for et par uker siden og 10-åringen her i huset elsket den:-) Hun syntes til og med John Travolta var skikkelig kjekk (jeg viste henne et nytt bilde av ham, hun ble en smule skuffet:-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hmm, er ikke den drøyt gammel tror du? Nehei! :-) Husets 12 åring elsker den, og den gjør stor lykke hos tenåringene på skolen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hmm, er ikke den drøyt gammel tror du? Grease er en superklassiker, helt trygg å kjøpe. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Grease er en superklassiker, helt trygg å kjøpe. ;o) Ok, innser at jeg tok feil;-) Den er jo fin da, så det hadde faktisk vært kost å se den igjen selv også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Nehei! :-) Husets 12 åring elsker den, og den gjør stor lykke hos tenåringene på skolen også. I surrender! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Nei nei, vi kjøpte den for et par uker siden og 10-åringen her i huset elsket den:-) Hun syntes til og med John Travolta var skikkelig kjekk (jeg viste henne et nytt bilde av ham, hun ble en smule skuffet:-)) He he he, ja ha er vel ikke akkurat hva han var nei:-) Stakkars, skal de lære livets realiteter allerede altså? De som tror at disse gutta i HsM skal være like vakre for alltid;-) Men siden så mange av dere mener at den fortsatt er aktuell, setter jeg den på lista:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Grease nei!? Ungene i 10-14-årsalderen elsker den og den er konstant utlånt på biblioteket! Den går aldri av moten den! ) Nei det har du vel rett i! Jeg synes jo faktisk at det hadde vært litt morsomt å se den igjen selv også - maaange år siden sist:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Camp Rock durer og går sammen med Mamma Mia og HSM-filmene her i huset... Er det en film? Trodde det bare var en serie jeg... Og at den var for ny til å få tak i her. Så godt følger jeg med;-) Den hadde nok absolutt vært aktuell ja...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Camp Rock? Hun vil sikkert også like Sister Act 2. Visste ikke at det var en film jeg, trodde det var en serie! Men den er helt sikkert topp:-) Sister Act er jeg så driiiit lei selv, at jeg nekter å ha den gående på selve julaften gett... :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hairspray! (den nyeste) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Denimbird Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hairspray Save the last dance Take the lead 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Hairspray! (den nyeste) Ja, jeg så noe om den i reklame noe sted, og tenkte litt på den jeg også! Har du sett den? Har ikke sett noen av versjonene av den jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Hairspray Save the last dance Take the lead Hmm, de to siste har jeg ikke hørt om engang;-) Må søke litt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Denimbird Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hmm, de to siste har jeg ikke hørt om engang;-) Må søke litt! Den siste har jeg ikke sett selv, men syntes den så kjekk ut, så jeg fikk lyst:) Elsker dans/dansefilmer selv, jeg, hihi. Save the last dance er kjempesøt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.