Gå til innhold

Mamma mia, HsM osv... Filmer for 11åring.

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Vi leter etter en film vi kan kjøpe til stedatteren til jul, som vi kan se på julaften etter at pakkene er åpnet og babyen har lagt seg.

Hun har Highschool Musical 1 og 2, og ønsker seg Mamma mia nå. Den regner vi derimot med at hun får av svigermor - samboeren har ikke lyst til å spørre...

Har dere idèer til andre filmer av denne typen som kan være noe for ei på nesten 12? Hun er ei skikkelig fjolle, som elsker sang og dans og slikt... :-)

Har det for eksempel blitt laget noen nyere versjon av Fame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, er ikke den drøyt gammel tror du?

Grease nei!? Ungene i 10-14-årsalderen elsker den og den er konstant utlånt på biblioteket! Den går aldri av moten den! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, er ikke den drøyt gammel tror du?

Nei nei, vi kjøpte den for et par uker siden og 10-åringen her i huset elsket den:-)

Hun syntes til og med John Travolta var skikkelig kjekk (jeg viste henne et nytt bilde av ham, hun ble en smule skuffet:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grease er en superklassiker, helt trygg å kjøpe. ;o)

Ok, innser at jeg tok feil;-) Den er jo fin da, så det hadde faktisk vært kost å se den igjen selv også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, vi kjøpte den for et par uker siden og 10-åringen her i huset elsket den:-)

Hun syntes til og med John Travolta var skikkelig kjekk (jeg viste henne et nytt bilde av ham, hun ble en smule skuffet:-))

He he he, ja ha er vel ikke akkurat hva han var nei:-) Stakkars, skal de lære livets realiteter allerede altså? De som tror at disse gutta i HsM skal være like vakre for alltid;-)

Men siden så mange av dere mener at den fortsatt er aktuell, setter jeg den på lista:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grease nei!? Ungene i 10-14-årsalderen elsker den og den er konstant utlånt på biblioteket! Den går aldri av moten den! :o)

Nei det har du vel rett i! Jeg synes jo faktisk at det hadde vært litt morsomt å se den igjen selv også - maaange år siden sist:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Camp Rock durer og går sammen med Mamma Mia og HSM-filmene her i huset...

Er det en film? Trodde det bare var en serie jeg... Og at den var for ny til å få tak i her. Så godt følger jeg med;-) Den hadde nok absolutt vært aktuell ja...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camp Rock?

Hun vil sikkert også like Sister Act 2. :)

Visste ikke at det var en film jeg, trodde det var en serie! Men den er helt sikkert topp:-)

Sister Act er jeg så driiiit lei selv, at jeg nekter å ha den gående på selve julaften gett... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hairspray! (den nyeste)

Ja, jeg så noe om den i reklame noe sted, og tenkte litt på den jeg også! Har du sett den? Har ikke sett noen av versjonene av den jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Denimbird

Hmm, de to siste har jeg ikke hørt om engang;-) Må søke litt!

Den siste har jeg ikke sett selv, men syntes den så kjekk ut, så jeg fikk lyst:) Elsker dans/dansefilmer selv, jeg, hihi. Save the last dance er kjempesøt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...