Gå til innhold

Mamma mia, HsM osv... Filmer for 11åring.

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg så noe om den i reklame noe sted, og tenkte litt på den jeg også! Har du sett den? Har ikke sett noen av versjonene av den jeg...

Ja, jeg må innrømme at jeg ikke har sett dem gamle versjonen med bl a Ricki Lake.

Men den nyeste så jeg på kino, og den var herlig. Masse sang og musikk og morsomme episoder. Det som kan gjøre noe av det litt vanskleig å forstå fullt ut for 11-åringer, er at de kanskje ikke kjenner nok til rasemotsetningene som var i USA på den tiden filmen skal forestille å være fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den filmen der skuespilleren som spiller McDreamy er helten. Om en prinsesse fra eventyrland som havner i New York - heter den Fairytale in New York tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, ja ha er vel ikke akkurat hva han var nei:-) Stakkars, skal de lære livets realiteter allerede altså? De som tror at disse gutta i HsM skal være like vakre for alltid;-)

Men siden så mange av dere mener at den fortsatt er aktuell, setter jeg den på lista:-)

Men det som er moro - når vi snakker om kjekke menn, er at min 10-åring synes Johnny Depp er helt nydelig. Det syntes jeg også da jeg ikke var stort eldre. Så det er en mann som har holdt seg godt, tydeligvis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho må selvfølgelig ha den klassikeren som eg ikkje husker navnet på i farten.

Den med ho søte jenta og løva og stålmannen osv.

Trollmannen fra Oz. Den er vel strengt tatt for litt mindre unger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollmannen fra Oz. Den er vel strengt tatt for litt mindre unger?

Nei, jeg liker den også:-) Dessuten er den på engelsk og er tekstet, så barna må være store nok til å rekke å lese ferdig teksten selv uten å være avhengig av å ha voksne som leser høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...