Gå til innhold

Jeg blir gal! Om hår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gang er greit. 2 og 3 ganger også kanskje, men dette har hun holdt på med i flere år! Jeg kommer til å sprekke en dag...

''Jeg kommer til å sprekke en dag...''

Kanskje du bare skulle ha gjort det? ;-)

*Bookworm er ondskapsfull i kveld*

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• morsan

10

• Lotte :o)

10

• candyqueen_83

7

Skrevet

''Eller har du ikke gitt henne klar nok beskjed om at du er fornøyd med håret ditt som det er, og at det ikke kommer på tale å forandre på det før du selv evt kommer på det?''

Hver eneste gang sier jeg bare det ikke er aktuelt og at jeg ikke kommer til å klippe det kort og farge det, men det ser ikke ut til å gå inn. Jeg har forøvrig hatt både kort og halvlangt hår de siste årene, men trives utvilsomt best med langt hår.

Nei, ikke klipp det kort. Helt enig med deg:-)

AneM1365380603
Skrevet

En gang er greit. 2 og 3 ganger også kanskje, men dette har hun holdt på med i flere år! Jeg kommer til å sprekke en dag...

''Jeg kommer til å sprekke en dag...''

Jeg fikk nylig nok da ei nok en gang fortalte hvor stygt det ene maleriet mitt er ;D Jeg har fått høre det regelmessig i flere år, og plutselig var det bare nok.

Gjest hår er viktig
Skrevet

Selvfølgelig er det lov å gå som man vil på håret...

(Meeen må innrømme at enkelte som har "bare" har langt hår kunne sett mye stiligere ut med en klipt frisyre.. Personlig synes jeg ikke noe er verre en tynnslitt, langt krusete hår som ikke blir tatt skikkelig vare på. Men jeg ville ikke kritisert noen gjentatte ganger for det, for det er jo bare min mening..;)

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Er det ikke lov å ha håret som man vil heller nå!?''

Joda. Og det er også lov til å ikke gidde på folk som gnåler om det samme igjen og igjen. Og det kan du godt si til henne.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''det er også lov til å ikke gidde på folk''

'det er også lov til å ikke gidde høre på folk' skulle det stå der gitt.

Skrevet

''det er også lov til å ikke gidde på folk''

'det er også lov til å ikke gidde høre på folk' skulle det stå der gitt.

trøtt eller? ;) Leser så mye rart jeg at det går mot senga for meg ja.... Godnatt!

Skrevet

Og så fikk du ikke med hockeysveisen til Tore Strømøy?

Han hadde eg heldigvis glemt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Jeg kjenner noen som alltid har hatt samme sveis, år ut og år inn. Det verste er når jeg _vet_ at de ville sett så utrolig mye flottere og mer spennende ut med en helt annen sveis!! Jeg synes det er helt utrolig at de ikke ser dette selv (eller tør å gjøre noe med det?) ;-)''

Jeg må innrømme at jeg ble veldig lei av en venninnes hårfrisyre. I åresvis var det som Krystle i Dynastiet ;) Jeg sa ingenting, he he.

Oh my, and it was _SO_ eighties! :-)

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han hadde eg heldigvis glemt.

Sorry om jeg minna deg på han, var ikke meningen.

Skrevet

Åh, det der minner meg om den gangen jeg skulle klippe mitt lange flotte hår til en mere trendy look. Jeg hadde blitt tipset om byens hotteste stylist (det var på det tidspuntket hvor stylistbegrepet for alvor satte inn), og vrengte lommeboka mi for en time hos han. Han hadde ekstremt høye armbevegelser og ih og ah, dette her blir bare sååå kult, guttene kommer til å krangle om deg i byen nå altså. Og når jeg skulle se meg i speilet, hadde jeg mest lyst til å grine. Kunne ikke fatte at jeg hadde brukt en halv månedslønn...på dette?

Jeg måtte gå tilbake dagen etter og få klipt av håret som jeg mente han hadde ødelagt. Og betale dobbelt opp, men jeg var desperat.

Uansett hvor kul man kunne bli, så er det ikke nødvendigvis det man selv ville være komfortabel med.

Skrevet

teit venninne som burde bes om å passe sine egne saker. folk må da få håret sitt slik de selv ønsker det. er iallefall det siste jeg har tenkte å legge meg oppi og mase om.

Gjest kanskje venninnen din faktisk kan ha rett!
Skrevet

Hvis du begynner å få grå hår så er det på tide å klippe håret kortere. Stygt med langt hår på "gamle" damer. Blir litt sånn: nei, jeg er så ung atte...Mens ungdommen ler litt i det skjulte av slike folk.

Skrevet

Stopp henne. Velmente råd én gang er greit, venninner imellom.

Dessuten kan jo slikt hår være sjarmerende:

http://mugshotdujour.com/tag/redneck

*Fnis* Jeg har ikke kort ved øra da - og dessuten er luggen stort sett fønet opp så den henger ikke tung og tykk ned i panna. ;o)

Skrevet

Selvfølgelig er det lov å gå som man vil på håret...

(Meeen må innrømme at enkelte som har "bare" har langt hår kunne sett mye stiligere ut med en klipt frisyre.. Personlig synes jeg ikke noe er verre en tynnslitt, langt krusete hår som ikke blir tatt skikkelig vare på. Men jeg ville ikke kritisert noen gjentatte ganger for det, for det er jo bare min mening..;)

''Personlig synes jeg ikke noe er verre en tynnslitt, langt krusete hår som ikke blir tatt skikkelig vare på.''

Det er jeg enig i, men jeg har tykt hår og prøver å klippe det såpass ofte i tuppene at det ikke blir tynnslitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...