Gå til innhold

Jeg blir gal! Om hår...

Anbefalte innlegg

Skrevet
  kanskje venninnen din faktisk kan ha rett! skrev (På 12.12.2008 den 6.10):

Hvis du begynner å få grå hår så er det på tide å klippe håret kortere. Stygt med langt hår på "gamle" damer. Blir litt sånn: nei, jeg er så ung atte...Mens ungdommen ler litt i det skjulte av slike folk.

Det er ikke akkurat kjempesynlig grått og dessuten er det da jeg som bestemmer hvordan jeg vil ha håret mitt - ikke hun! Men som jeg sa et annet sted i tråden - vi har forskjellig smak hva det meste angår...

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• morsan

10

• Lotte :o)

10

• candyqueen_83

7

Gjest rampetrollet
Skrevet

Selvfølgelig kan man se ut som man vil på håret, men det betyr ikke at alle synes det er bærre lekkert.

Skrevet
  rampetrollet skrev (På 12.12.2008 den 6.27):

Selvfølgelig kan man se ut som man vil på håret, men det betyr ikke at alle synes det er bærre lekkert.

Jeg tror jeg er ganske gjennomsnittlig på håret. :o)

Skrevet

Merkelig venninne som ikke kan høre...

Du får vel gjerne gavekort til frisør av henne til jul *fnis*

Ta igjen..Hvis du er dårlig på å synge så begynn å skrål hver gang hun sier det, eller gjør noe hun ikke kan fordra.... :)

Eller så må du vise din faktiske irritasjon tydeligere....

Skrevet
  pekkaline skrev (På 12.12.2008 den 7.10):

Merkelig venninne som ikke kan høre...

Du får vel gjerne gavekort til frisør av henne til jul *fnis*

Ta igjen..Hvis du er dårlig på å synge så begynn å skrål hver gang hun sier det, eller gjør noe hun ikke kan fordra.... :)

Eller så må du vise din faktiske irritasjon tydeligere....

''Merkelig venninne som ikke kan høre... Du får vel gjerne gavekort til frisør av henne til jul *fnis*''

Vi gir heldigvis ikke hverandre gaver! Hadde vi gjort det hadde jeg vel garantert fått akkurat det...

Men jeg må nok si kraftig ifra ja, neste gang hun begynner å gnåle skal jeg gi klar beskjed for dette gidder jeg ikke høre på lengre.

Skrevet
  Geir skrev (På 11.12.2008 den 22.06):

Noen burde forandra hårsveis av og til, eg vet ikkje om det gjelder deg, men det gjelder definitivt denne karen:

http://www.fn-reform.no/bilder/2007/ikke%20fullt%20s%20mye%20bondevik%20heldigvis.jpg

For ikkje å snakke om ho her...*stønn*

http://img.nrk.no/img/616072.jpeg

Tror du Bondevik hadde blitt mye kulere med annen sveis? Hmm. Tror egentlig ikke det...

Hehe,- jeg liker hverken herr eller fru Hagen særlig godt, men jeg begynner faktisk å få litt respekt for at hun ikke bøyer av mhp. håret ;-) (Uten at det betyr at jeg synes sveisen er fin...)

Annonse

Gjest rampetrollet
Skrevet
  Lillemus skrev (På 12.12.2008 den 6.34):

Jeg tror jeg er ganske gjennomsnittlig på håret. :o)

Det vet jeg ingenting om :) Men jeg ville nå dekket de grå jeg da, de er ikke akkurat flatterende når man fortsatt er relativt ung og dame.

Skrevet

Det høres ut som du har sånt hår som gutta liker best. Langt, og bølgete. Sånne fancy frisyrer som venninnen din foreslår er det visst ingen som foretrekker.

:)

Si det neste gang hun maser!

Skrevet

Synes du høres ut til å ha drømmehår, men vi vet jo ikke hvordan det ser ut i virkeligheten.

Uansett burde venninnen din respektere at du ønsker å ha det slik. Hun burde ha lov til å si fra, men så bør hun være ferdig med det.

Når det er sagt mener hun det antakelig godt - hun synes antakelig at du ikke utnytter ditt potensiale utseendemessig.

Skrevet
  Lillemus skrev (På 12.12.2008 den 6.22):

''Personlig synes jeg ikke noe er verre en tynnslitt, langt krusete hår som ikke blir tatt skikkelig vare på.''

Det er jeg enig i, men jeg har tykt hår og prøver å klippe det såpass ofte i tuppene at det ikke blir tynnslitt.

Jeg synes det høres ut som du har veldig fint hår og mye finere enn venninna di. Jeg liker alt for fancy frisyrer jeg.

Skrevet
  Geir skrev (På 11.12.2008 den 22.06):

Noen burde forandra hårsveis av og til, eg vet ikkje om det gjelder deg, men det gjelder definitivt denne karen:

http://www.fn-reform.no/bilder/2007/ikke%20fullt%20s%20mye%20bondevik%20heldigvis.jpg

For ikkje å snakke om ho her...*stønn*

http://img.nrk.no/img/616072.jpeg

Bondevik har klassisk Playmo-sveis! :-)

Men fru Hage har jo forandret sveis fra det bildet der, da, nå for tiden ser hun som oftest slik ut:

http://byfiles.storage.live.com/y1pIuPTG-yxPFiA9WlvAo1p7oxFc4LGYTx_Hvu0ympuU0O6MWmTleH-FFINDtSZVYx2xRnAT1I0lzc

Skrevet
  Katt-ja skrev (På 12.12.2008 den 7.41):

Tror du Bondevik hadde blitt mye kulere med annen sveis? Hmm. Tror egentlig ikke det...

Hehe,- jeg liker hverken herr eller fru Hagen særlig godt, men jeg begynner faktisk å få litt respekt for at hun ikke bøyer av mhp. håret ;-) (Uten at det betyr at jeg synes sveisen er fin...)

''Hehe,- jeg liker hverken herr eller fru Hagen særlig godt, men jeg begynner faktisk å få litt respekt for at hun ikke bøyer av mhp. håret ;-) (Uten at det betyr at jeg synes sveisen er fin...)''

I grunnen enig:-) Det er litt kult med dem som står imot massivt press om å forandre seg.

Skrevet
  VKF skrev (På 12.12.2008 den 9.53):

Jeg synes det høres ut som du har veldig fint hår og mye finere enn venninna di. Jeg liker alt for fancy frisyrer jeg.

Skulle det selvfølgelig stå

Annonse

Skrevet
  ariadne skrev (På 11.12.2008 den 21.58):

Stopp henne. Velmente råd én gang er greit, venninner imellom.

Dessuten kan jo slikt hår være sjarmerende:

http://mugshotdujour.com/tag/redneck

''Velmente råd én gang er greit, venninner imellom''

Enig. Kanskje også en gang til, men så burde det være slutt.

Gjest har du lyst har du lov
Skrevet

Helt enig i at man selv bestemmer hvordan man vil være på håret. Greit å komme med råd en gang, eller også kanskje to og tre ganger, men så burde man skjønne at nok er nok.

Jeg synes forøvrig langt hår passer best på de under 40 da, jaja, eller kanskje til midt i 40 årene da. Men etter det... Flottere med kortere hår.

Gjest IkkeidagNei
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om du er pen på håret! Men så har jeg langt hår sjøl.

Og har passert 60.

Jada. Må ikke ha sånne fordommer om hår og alder. Fordelen med langt hår er at det kan settes i hestehale når man vasker huset, settes opp på hodet når man skal være fin og rett ned med litt krøller når man skal - tja, være pen i senga. Eller noe.

:)

Skrevet

Jeg antar at du har sagt fra hvordan du liker å ha håret ditt tidligere, og da vil hun sikkert fortsette å gnåle om det alltid.. Hev deg over det, og ikke la det irritere deg. Det er som kjent bare sin egen reaksjon og handlinger man kan styre over :-)

Forresten er dette med langt hår kombinert med alder bare tullprat! Vi damer er altfor sjefete med hverandre og finner opp dumme regler bare for å plage oss selv :-)

Hilsen 42-åring med langt hår

Skrevet
  Lillemus skrev (På 11.12.2008 den 21.47):

''Okei, da er det antennene som ikke funker optimalt ;-)''

Vi har som sagt motstridende meninger om mangt og meget og det hender vi krangler så fillene fyker omtrent! Så det er mange ting vi ikke er enige om uten at jeg vil si hun mangler sosiale antenner for det gjør hun egentlig ikke, hun er bare en helt annen type enn meg. :o) Men akkurat denne hang-up'en på håret mitt gjør meg småsprø...

Skjønner deg godt!

Assymetrisk hår, rødt!? Vel, vel..... Godt mulig du hadde blitt enda flottere med en annen frisyre, men den sveisen venninna di foreslår høres litt...eh.... lite _deg_ ut (steik for ei snål avslutning på setninga, men satser på du skjønner meg ;-))

Skrevet
  togli skrev (På 12.12.2008 den 13.44):

Skjønner deg godt!

Assymetrisk hår, rødt!? Vel, vel..... Godt mulig du hadde blitt enda flottere med en annen frisyre, men den sveisen venninna di foreslår høres litt...eh.... lite _deg_ ut (steik for ei snål avslutning på setninga, men satser på du skjønner meg ;-))

Hu venninna har sikkert sånne asymmetriske øredobber også. Og lilla sjal og fotformsko. En sånn ganske flagrende stil, vettu. Veldig lite lekkert i mine øyne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...