morsan Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Mhm, prisen for å farge ettervekst er den samme som for "farge kort hår", dvs at det ofte koster flere hundre kroner å farge ettervekst (525 kr i den salongen jeg jobbet i tidligere). Så ille var det vel ikke, men jeg husker ikke helt. rundt 300 kanskje?? Men det var i grunnen greit nok for meg - det var verre med tiden. Det er ganske praktisk å kunne gjøre dette hjemme hos seg selv, også på en søndag eller midt på natta for den saks skyld, eller et annet tidspunkt da frisøren ikke er åpen eller man ikke kommer seg dit fordi man er alene med barn.... 0 Siter
Babette Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg trodde det kun var mødre som kom med den slags kommentarer. Vanskelig å mene noe om hvorvidt du trenger fornyelse når vi ikke har sett deg. Uansett er det bare å drite i hva venninna sier. A propos det å bli eldre, vil jeg gjerne se ut som Lise Fjeldstad når jeg blir 60-70. Hun er så flott og sensuell, og veldig fin på håret. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Pøh! Har _aldri_ betalt så lite for å ta etterveksten hos frisør. Men det verste er ikke prisen, men tidsforbruket, samt problemer med å få det inn i tidsskjemaet. Venter man for lenge, blir jo etterveksten for stor.... Så etter å ha prøvd meg med frisørettervekstfarging, har jeg gått tilbake til å gjøre det selv, for da får jeg tatt det akkurat når det passer men mht tidsskjema og ettervekstens lengde:-) Men nå snakker ikke jeg om¨å ta etterveksten hos frisør heller. Det er jo så utrolig lettvint å farge sjøl, så det gjør jeg hjemme. Kliner oppi farge, setter meg foran datan i tre kvarter, går og skyller ut ) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Så ille var det vel ikke, men jeg husker ikke helt. rundt 300 kanskje?? Men det var i grunnen greit nok for meg - det var verre med tiden. Det er ganske praktisk å kunne gjøre dette hjemme hos seg selv, også på en søndag eller midt på natta for den saks skyld, eller et annet tidspunkt da frisøren ikke er åpen eller man ikke kommer seg dit fordi man er alene med barn.... Ja, jeg går ikke til frisøren for å farge håret jeg heller hvis jeg må betale for det og stille på ubeleilige tidspunkt! ;-) Jeg er jo bortskjemt med gratis frisør et par ganger i året, så nå når jeg ikke jobber der lenger synes jeg det er kjempedyrt! I alle fall der jeg jobbet tidligere.. (men så vet jo jeg hvor mye hårfarge hos frisøren koster i innkjøpspris også, og hvor mye av det en betaler som er for selve tjenesten..) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Så ille var det vel ikke, men jeg husker ikke helt. rundt 300 kanskje?? Men det var i grunnen greit nok for meg - det var verre med tiden. Det er ganske praktisk å kunne gjøre dette hjemme hos seg selv, også på en søndag eller midt på natta for den saks skyld, eller et annet tidspunkt da frisøren ikke er åpen eller man ikke kommer seg dit fordi man er alene med barn.... Hvordan gjør du dette da? Farger du du hele etterveksten? Jeg striper bare etterveksten med hettestriper. Sist betalte jeg godt over 1000 kr, bare for å stripe etterveksten og ta av 2 cm på lengden. Dette er på Nikita. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Skrevet 12. desember 2008 Jeg trodde det kun var mødre som kom med den slags kommentarer. Vanskelig å mene noe om hvorvidt du trenger fornyelse når vi ikke har sett deg. Uansett er det bare å drite i hva venninna sier. A propos det å bli eldre, vil jeg gjerne se ut som Lise Fjeldstad når jeg blir 60-70. Hun er så flott og sensuell, og veldig fin på håret. Var på et møte i dag med 60-70 andre, mest kvinner og ble sittende og se litt på håret til mange av dem. ) Mange med snertne, korte frisyrer som krever en del vedlikehold, mange med ikke så lekre korte frisyrer og en del med halvlangt hår, noen som krever en del andre som er lettere å holde ved like. ) Tør påstå at jeg ikke var blant de som var verst på håret i alle fall! :-D Men etter Lottes tips her blir det forhåpentligvis frisørtime til uka! Lise Fjeldstad er ei kjempeflott dame! Kort hår blir det ikke på meg uansett, men litt kortere enn nå. ) 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Men nå snakker ikke jeg om¨å ta etterveksten hos frisør heller. Det er jo så utrolig lettvint å farge sjøl, så det gjør jeg hjemme. Kliner oppi farge, setter meg foran datan i tre kvarter, går og skyller ut ) Å, ja DA er vi jo helt enige:-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Hvordan gjør du dette da? Farger du du hele etterveksten? Jeg striper bare etterveksten med hettestriper. Sist betalte jeg godt over 1000 kr, bare for å stripe etterveksten og ta av 2 cm på lengden. Dette er på Nikita. Hvis du bare striper blir det ikke helt krise om det går en uke eller to ekstra før du får tatt etterveksten. Jeg farger hele etterveksten, ja, Har fått veldig dreis på teknikken;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Å, ja DA er vi jo helt enige:-) Mhm ) Det er jo gjort på null komma niks ) 0 Siter
Orio Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Burde ikke dette innlegget vært postet på psykiatri? Kanskje du kunne fått tips om noen gode medisiner som forhindrer sinnssykdom på grunn av håpløse venninner/hår. Nå vet vi det meste om håret ditt, både på hodet og på resten av kroppen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg tror det du beskriver vil være kjempefint! (Faktisk så fint at jeg tenkte i går at jeg skulle si det, men var høflig nok til å holde kjeft, siden jeg ikke var spurt!) ;-) Jeg tror dette vil kle Lillemus veldig godt. Spesielt hvis hun velger en litt dypere brunfarge på håret + striper. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Du kommer jo med et ordentlig forslag du! ) Men jeg er skeptisk til farge - det er så strygt når det vokser ut igjen... Da blir de grå hårene ekstra synlige på toppen og det er ikke pent. Jeg får skrå det litt mer på sidene enn det er nå, jeg er enig i at det nå er for stor overgang fra lugg til sidehår selv om sidehåret er skrådd litt - og det kan sikkert med fordel tas noen cm bak ja. ) Tænk ju! Får høre om de har time til meg kommende torsdag og så tar jeg en glansvask til jul! ) Høres bra ut! :-) Ta et før- og etter-bilde. Blir rene make-over'n dette! :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 kjenner dere hverandre fra før??åssen vet du åssen lillemus ser ut? har ikke noe med det,men er litt nyskjerrig Jeg treffer Lillemus stadig vekk :-) 0 Siter
Babette Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229114467' post='4037884] Jeg treffer Lillemus stadig vekk :-) Treffer du henne i hodet? 0 Siter
Babette Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229114467' post='4037884] Jeg treffer Lillemus stadig vekk :-) Jeg har forresten fikset en ny kavaler til deg, til juleturen. Du får den russiske håndballtreneren Trefilov. Han kan virke litt sint, men er egentlig en pusekatt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Treffer du henne i hodet? Jeg håper ikke det ;-) Jeg bor rett ved hennes arbeidsplass :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har forresten fikset en ny kavaler til deg, til juleturen. Du får den russiske håndballtreneren Trefilov. Han kan virke litt sint, men er egentlig en pusekatt. Ja, han virker jo som et Kinderegg ;-) Snille Babette! Godt å vite at du ønsker meg et fantastisk opphold *ironisk* Jeg har faktisk et mye bedre forslag, men det er dårlig gjort om jeg legger ut link til ham her ;D 0 Siter
Babette Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229115182' post='4037896] Ja, han virker jo som et Kinderegg ;-) Snille Babette! Godt å vite at du ønsker meg et fantastisk opphold *ironisk* Jeg har faktisk et mye bedre forslag, men det er dårlig gjort om jeg legger ut link til ham her ;D Det er ikke dårlig gjort. Sleng ham bare ut, så skal jeg klemme ham litt på ballene før jeg uttaler meg. 0 Siter
dol-skrøfse Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 For å være ærlig så synes jeg dette hørtes kjedelig ut, ja. 0 Siter
dol-skrøfse Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Du kommer jo med et ordentlig forslag du! ) Men jeg er skeptisk til farge - det er så strygt når det vokser ut igjen... Da blir de grå hårene ekstra synlige på toppen og det er ikke pent. Jeg får skrå det litt mer på sidene enn det er nå, jeg er enig i at det nå er for stor overgang fra lugg til sidehår selv om sidehåret er skrådd litt - og det kan sikkert med fordel tas noen cm bak ja. ) Tænk ju! Får høre om de har time til meg kommende torsdag og så tar jeg en glansvask til jul! ) Fint å høre at du vil fornye deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.