Lula Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noen som vet hvilke firma som lager julekort hvor det er flere bilder på? Gjerne et litt stort i midten og mange mindre rundt. Jeg klarer ikke å finne ut av det, og tiden begynner å løpe fra meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Her kanskje? http://www.eurofoto.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 www.elitefoto.no - de har ihvertfall med to bilder på.. www.vistaprint.no - de har sånn at man kan laste opp inntil 6- 7 bilder tror jeg det er . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 pfoto.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 De fleste e-fotobutikkene tilbyr vel julekort med flere bilder (selv om jeg er usikker på hva slags du sikter til). F.eks. elite og fotoknudsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 www.vistaprint.no www.kortshop.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vi har brukt kortshop.no og er kjempefornøyde. Totalt fem bilder, et stort og tre små på framsiden og et stort inni. Ble kjempebra:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 De fleste e-fotobutikkene tilbyr vel julekort med flere bilder (selv om jeg er usikker på hva slags du sikter til). F.eks. elite og fotoknudsen. Ut i fra det jeg finner på nettet så har de fleste butikkene bare max 2 bilder på kortet, jeg vil ha mange flere enn det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Her har de mange varianter med flere bilder på ett kort: www.sponland.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.