Gå til innhold

Pensjon fra NAV i desember

Gjest så mye? Hmm..

Anbefalte innlegg

Gjest så mye? Hmm..

Hei! Jeg får vanligvis 1893,- kr i pensjon (barnetilsyn + overgangsstønad) hver mnd. siden jeg er alenemor. Men i dag har jeg fått 6000,-??? Hvorfor i alle sager har jeg fått så mye? Noen som vet? Tør ike bruke dem jeg.. er jo 4000,- mer? Er det barnetrygden og eller? På NAVs sider står det at barnetrygden kommer 30. desember. Jeg får dobbel barnetrygd. Er det noen som kan forklare meg grunnen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest så mye? Hmm..

Jeg ville tatt en telefon til dem for å oppklare det med en gang.

Jeg ringte, for ble nesten nervøs jeg. Men det var riktig :o) For det var etetrbetaling, for hadde visst fått for lite tidligere i år. Så da blir jeg nesten rik før jul, så deilig da :) De pengene kommer godt med. Vil ikke jukse på trygden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte, for ble nesten nervøs jeg. Men det var riktig :o) For det var etetrbetaling, for hadde visst fått for lite tidligere i år. Så da blir jeg nesten rik før jul, så deilig da :) De pengene kommer godt med. Vil ikke jukse på trygden heller.

Det må ha vært en hyggelig melding, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten som å vinne jo :) Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så mye? Hmm..

Det må ha vært en hyggelig melding, ja :)

Ja - det var deilig. Er nesten ferdig med alle julegavene, men er (var, hehe) også nesten blakk. Fikk kjøpt meg ny bluse, gensere og olabukse til 1000,- kr. så da ble det litt på meg før jul og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pocket 72

Fra 1 mai økte nesten aller trygdeytelser, og unguførepensjon fikk sin etterbetaling her i novemger mnd. Dersom du går inn på nav.no, vil du nok få litt mer informasjon. Vedr. overgangsstønaden, så tror jeg også at den økte, samt at det er halv skatt. Du kan jo sjekke utbetalingsslippen din, eller finne ut hvilken skattetrekk du har, og regne på om det er samsvar med det du har fått for mye. Men sant nok fikk du for mye kan du blir krevd at du må tilbakebetale. Dersom du bor i oslo, kan du også få kommunal tilleggspensjon, men det har du kanskje allerede??..Det fikk jeg da jeg gikk på overgangsstønad:-()--

God jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...