Gjest bortkastet arbeid? Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Hei. Jeg har klaget en krumkakedeig som er satt til avkjøling. Så ser jeg etterpå at vaniljesukkeret er altfor gammelt. Gikk ut i mars -07! Må røren kastes? Eller blir det bare mindre søtsmak i deigen? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Det er vel bare smaken som taper seg, så du får smake på røra før du begynner å steke. Og så hive oppi litt mer om du syns det trengs. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Kan aldri tenke meg at dette har noen som helst betydning! 0 Siter
Gjest bortkastet arbeid? Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Takk for svar! Den smakte ganske normalt tror jeg. 0 Siter
Gjest lager ny røre jeg Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Det _var_ bortkastet arbeid. Jeg stekte tre kaker for å smake, og de var ikke søte i det hele tatt. Deigen gikk i søpla. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.