Gjest hilsen en mamma Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Datteren min på 6 ønsker seg et sånn tegneprogram på pc der man kan tegne med firkanter og linjer og fylle inn med farger osv. Men som er spesielt tilpasset barn, altså. Går det an å laste ned gratis fra nettet noe sted? (eller evt billig). Eller må jeg kjøpe et i butikk? I tilfelle hva anbefaler dere? Jeg vil ikke ha et sånt der man er avhengig av internett for å få det til å fungere. Vi er mye på hytta med pc uten internett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg vil tro en seksåring fint klarer å lære seg Paint, som følger med Windows 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg anbefaler Tux paint -et enkelt tegneprogram med diverse stempel etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.