Gå til innhold

Bøte Skogstaddress?

Gjest mamma til en uvøren gutt

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte sønnen min på 8 år Skogstaddress for nøyaktig 2 mnd siden, og nå har den allerede fått et hull i baken :-(

Han hadde visstnok akt såpass mye i skråningen utafor her at det gikk helt ned til no stein.. Og da ble det et rundt høl på str med en femtiøring.

Utrolig ergelig!! Og det er vel ingen vits i å prøve å reklamere på den heller, selv om det er dårlig at den ikke tåler èn runde med aking på litt stein med snø rundt....

Nei, jeg må vel prøve å bøte den. Men hvordan gjør jeg det på en tilfredsstillende måte da? Sånne selvklebende lapper sitter ikke fast på det stoffet som er i baken på de dressene der, men det må vel finnes andre bra ting å bruke?

Noen som har noen erfaringer å dele med meg? Vær så snill!

Jeg har ikke råd til å gå til innkjøp av enda en dress til han nei.

Hilsen en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte rimelige bevernylondresser på eks Europris eller Bogerud. De holdt som bare det. Tror de kostet 300 kr for noen år siden. Kanskje ikke akkurat det du spør om men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort mange mislykkede forsøk på å bøte alle typer dresser, både med spesialstoff for akkurat _den_ dressen, universalstoffer og med og uten lim og you name it.

Det _eneste_ som fungerer, er gaffatape. Når den begynner å bli fillete i kantene, så er det bare å bytte.

Ungene synes det er kult med tape, heldigvis. :-)

(Og nei, du kan ikke reklamere. Dette er ikke dresser for annet enn snø, det er ikke noe som vil tåle å herje på skarpt underlag med.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte rimelige bevernylondresser på eks Europris eller Bogerud. De holdt som bare det. Tror de kostet 300 kr for noen år siden. Kanskje ikke akkurat det du spør om men.

Nei, ikke akkurat det jeg spurte om, men er enig med deg i det du sier. Sa faktisk akkurat det til mannen min i går når jeg merka hølet.... "Neste vinter gidder jeg ikke bruke masse penger på å kjøpe dress, de blir jo bare ødelagte lell"

Da er det bedre å ikke ha kasta bort masse penger på dressen når den blir ødelagt!

Nei, takke meg til dresser på Europris eller Sparkjøp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma til uvøren gutt

Sykkelslange-bot?

Ja, kanskje det. Eller den gaffa-teipen ViVola nevnte. Ikke at jeg vet hvor man får kjøpt den teipen hen men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort mange mislykkede forsøk på å bøte alle typer dresser, både med spesialstoff for akkurat _den_ dressen, universalstoffer og med og uten lim og you name it.

Det _eneste_ som fungerer, er gaffatape. Når den begynner å bli fillete i kantene, så er det bare å bytte.

Ungene synes det er kult med tape, heldigvis. :-)

(Og nei, du kan ikke reklamere. Dette er ikke dresser for annet enn snø, det er ikke noe som vil tåle å herje på skarpt underlag med.)

Har nok heller ikke regna med no reklamasjon, så må nok satse på bøting.

Fy fader, det er så innmari ergelig!! Kjenner jeg blir skikkelig irritert bare mens jeg skriver om det nå....

Hvor får man kjøpt gaffateip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det. Eller den gaffa-teipen ViVola nevnte. Ikke at jeg vet hvor man får kjøpt den teipen hen men....

Overalt hvor du får kjøpt verktøy og sånt, den er sølvgrå og utrolig sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overalt hvor du får kjøpt verktøy og sånt, den er sølvgrå og utrolig sterk.

Takk!

Nå er gubben på vei for å handle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok heller ikke regna med no reklamasjon, så må nok satse på bøting.

Fy fader, det er så innmari ergelig!! Kjenner jeg blir skikkelig irritert bare mens jeg skriver om det nå....

Hvor får man kjøpt gaffateip?

Irriterende, ja, det er jeg helt enig i. Uansett hva slags dress man har, så er det irriterende.

Gaffatape kjøper man i alle byggevareforretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamma til 5 åring

Sønnen min på 5 fikk også en Skogstad-dress nå i høst, en med avtagbart for.

Han hadde vel brukt den i 2 dager da det var gått et lite hull på den foran, ikke på knærne, men høyere opp.

Jeg syns det er litt dårlig rett og slett! Den dressen er ikke mye slitesterk!

Reimadressen han har hatt i to vintere på rad er nesten ikke slitt i det hele tatt!

Kjøpte Reimadress til han nå i år også jeg, den som er ekstra slitesterk på rompe og knær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...