Gå til innhold

Hva får dere i gave fra jobben?

Gjest trise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi får ingen julegave på jobben, ikke julebord uten at vi betaler det selv. Her spares det på alt.

jeg får gratis julebord, men min mann må betale..hvis han blir med! For noen år tilbake,var alt gratis også for medbrakt partner.

Tror det blir siste julebordet! Firmaet vårt ,skal bruke pengene

på fattige barn isteden og det synes jeg er en fin ting å gjøre0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får gratis julebord, men min mann må betale..hvis han blir med! For noen år tilbake,var alt gratis også for medbrakt partner.

Tror det blir siste julebordet! Firmaet vårt ,skal bruke pengene

på fattige barn isteden og det synes jeg er en fin ting å gjøre0)

''jeg får gratis julebord, men min mann må betale..hvis han blir med!''

Da får jo dere mer enn de fleste - det er blitt ganske så vanlig at de ansatte må betale selv for julebordet. Og gratis for "medbragt" - det har vel "alle" slutta med for flere år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har i flere år fått en stor boks med forskellige jule matvarer.

I år får vi en god tursekk med diverse turutstyr i.

I tillegg til dette har vi som regel hatt sommerfest og julebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fått noe av jobben til jul. Betaler og arrangerer julebord selv om vi skal ha det. Men hos kjæresten betaler vi en liten sum for to netter på hotell, to middager, og litt opplegg på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermer du? ;O)

Ja eg kopierte faktisk ditt svar, da det var dekkende for min arbeidsplass også.

Må spare litt energi, trenger ikkje "finne opp hjulet på nytt" nå du allerede hadde svaret klart. he.he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får gaver fra ulike nivå i hovedorganisasjonen, og julebord fra avdelingen. Gavene varierer fra år til år, men siden hovedorganisasjonen inkluderer musikkproduksjon og kunstproduksjon, får vi alltid en cd og et kunstkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vi får i gave fra bedriften, vet jeg ikke før til onsdag. Da har vi fått beskjed om at vi kan hente pakka.

I fjor fikk vi et Porsgrun Porselenfat. Året før fikk vi ei kokebok og krydder fra Arne Brimi. Ellers har vi fått alt fra et kort hvor det står god jul på, til lommelykt, ryggsekk, stekepanne, klokkeradio osv.

Hentet pakka fra foreninga i dag. Der fikk vi ei bok om bedriftens historie. Kom ut for en måned siden, eller noe slikt. I tillegg fikk vi ei kasse med noe mat i. Ikke åpnet den enda, men pleier vel være noe twist, surkål, marsipangris, pepperkaker og et par ting til..

I kveld er det også julebord, men det er jo bare for dem som har fri. Altså ikke for meg som sitter på jobb nå. Bedriften dekker litt av maten, resten betalesav hver enkelt. Drikke betales også av hver enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg kopierte faktisk ditt svar, da det var dekkende for min arbeidsplass også.

Må spare litt energi, trenger ikkje "finne opp hjulet på nytt" nå du allerede hadde svaret klart. he.he..

Hehe ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...