Gå til innhold

Hva får dere i gave fra jobben?

Gjest trise

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229194509' post='4038677]

Jeg er hjemmeværende, og sjef for hus & hjem. Jeg har stort ansvar, og får julegave min mann. Og masse frynsegoder i tillegg ;-)

Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting. Betaler en hundrings for julebordet. Sånn er det å være kommunalt ansatt.

Det varierer nok fra kommune til kommune (som så masse annet også!) I fjor fikk vi en termos med kommunelogoen på. Hva vi får i år vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229194509' post='4038677]

Jeg er hjemmeværende, og sjef for hus & hjem. Jeg har stort ansvar, og får julegave min mann. Og masse frynsegoder i tillegg ;-)

*Humrer* Høres ut som en grei ordning! :o)

Frynsegoder i heimen har jeg også... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldig om jeg får et julekort.I fjor kom det på e-post :-)

Men julebordet ble sponsa og vi får julelunsj. Fylkeskommunen er ikke rik nei.

Mannen får stor kasse med matvarer, snacks mm og julebord. Hadde jeg blitt med han, hadde vi betalt en liten sum min deltagelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har de siste årene ikke pleid å få julegave fra bedriften. I stede har disse pengene gått til et veldedig formål som f.eks. Frelsesarmeen og Varmestuens Venner.

Julebord har vi de fleste årene. Partner er med gratis og vi som bor lengst borte får hotellovernatting gratis. For ansatte i næromårdet blir det satt opp busser hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo en tråd her for en ukes tid siden om tips til jobbgaver, og fikk masse tips. I år har imidlertid sjefen bestemt seg for følgende:

*Konsert og julebord for ansatte med partner

*3 dagers fri for alle ansatte i romjula (utenom helligdagene altså) :-)

Så det er jo knallflott!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebord får vi, men bare for ansatte.

Vi har i tillegg brukt å få en ting som f eks porselensfat, ostehøvelsett, salt - og pepperbøsse (manuelle!!), o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to jobber. Fra den ene får jeg noe kunstglass, tror jeg. Pleier å få det. Fra den andre får jeg ingenting fordi sjefen er en kjiping mot sin eneste ansatte. Det er jeg som er begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to jobber. Fra den ene får jeg noe kunstglass, tror jeg. Pleier å få det. Fra den andre får jeg ingenting fordi sjefen er en kjiping mot sin eneste ansatte. Det er jeg som er begge.

''Fra den andre får jeg ingenting fordi sjefen er en kjiping mot sin eneste ansatte.''

*he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt julebord med partner der vi måtte betale en liten egenandel. Vi får sannsynligvis en ting også, det pleier vi iallefall få. I de siste årene har det vært noe i serien Rosendal, lysestaker, glass e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest som ikke får gave til jul av jobben pga. for dyrt julebord

Ja, takk til julebord med mat og drikke ved bordet. Men når flertallet skal drikke seg fulle resten av kvelden på gratis bar så blir jeg småsur fordi jeg ikke deltar i dette. Når da gaven til jul blir droppet fordi julebordet ble for dyrt så går det utover oss som spiser og drikker med måte. Da burde vi få en gave som kompensasjon for de pengene som forsvinner i all alkoholen til resten.

synes en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjømannen

Ja, takk til julebord med mat og drikke ved bordet. Men når flertallet skal drikke seg fulle resten av kvelden på gratis bar så blir jeg småsur fordi jeg ikke deltar i dette. Når da gaven til jul blir droppet fordi julebordet ble for dyrt så går det utover oss som spiser og drikker med måte. Da burde vi få en gave som kompensasjon for de pengene som forsvinner i all alkoholen til resten.

synes en

Så får du begynne å drikke som en mann da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes en

Helgigvis er det ikke slik hos oss0) Det ligger 2 drikkebonger

under asjetten.En flaske øl og en halv fl rødvin til maten til 2 pers.De som vil ha mer..må kjøpe det i baren.Vi har enda tilgode å se fulle Folk på våre julebord.Skjønner ikke vitsen med å drikke seg full...syns det er ekkelt med sånne Folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O))))HE-HE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...