Gå til innhold

Hverdagen med unnvikende pf - NHD/andre

Anbefalte innlegg

Hei igjen, Elipse :o)

Jeg synes det høres ut som du sliter litt vel mye. Kansje burde du ta en samtale med fastlegen din om dette, som du nevner på selv litt lenger nede i tråden. Det er fullt mulig å få en gradert sykemelding selv om du jobber deltid, tror jeg. Det er viktig at du ikke tar deg vann over hodet nå i starten. At du tar små små skritt. Jeg synes rett på 50 % høres mye ut når du har isolert deg så lenge. Men det er min mening. Jeg måtte starte med 9 timer i uken, men så var jeg alvorlig deprimert i tillegg.

Vet det er vanskelig å finne sine egne grenser. Ta en prat med den som kjenner deg best om det. Jeg håper at det ordner seg for deg. Det er slitsomt å ha det sånn.

*Klem*

Hei...Vet ennå ikke hva jeg skal gjøre. Har faktisk ikke den fjerneste anelse om hvor mye jeg sliter eller ikke, det er nesten så jeg lurer på om jeg har kontakt med meg selv i det hele tatt...Kanskje har jeg lagt på røret, og slått autopiloten på? Hmm.

Tør ikke gjøre noe aktivt med situasjonen, tror jeg. Så får vel bare vente og se, som jeg bruket. La det gå som det går. Det går vel helst greit. En klarer jo alltid litt til, når en tror at en har fått nok. Men jeg skal prøve å snakke med legen eller noen...kanskje.

Takk for klemmen:) Her kommer en *klem* tilbake til deg:)

Fortsetter under...

Hei...Vet ennå ikke hva jeg skal gjøre. Har faktisk ikke den fjerneste anelse om hvor mye jeg sliter eller ikke, det er nesten så jeg lurer på om jeg har kontakt med meg selv i det hele tatt...Kanskje har jeg lagt på røret, og slått autopiloten på? Hmm.

Tør ikke gjøre noe aktivt med situasjonen, tror jeg. Så får vel bare vente og se, som jeg bruket. La det gå som det går. Det går vel helst greit. En klarer jo alltid litt til, når en tror at en har fått nok. Men jeg skal prøve å snakke med legen eller noen...kanskje.

Takk for klemmen:) Her kommer en *klem* tilbake til deg:)

Jeg håper du snakker med legen din om det.. ikke lurt å gå på en evnt smell vet du.. ta vare på deg selv som best du kan. Lytt til varsellampene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...