Gjest Syber Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvor har dere brannslokkingsapparatene deres? De er jo ikke særlig dekorative, men er det dumt å ha det i et skap? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 På vaskerommet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det ene står i gangen oppe inni et skap, og det andre er i garasjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Står i entreen og borettslaget sjekker den hvert år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det er festet til veggen i gangen, under vinduet. Vi har lange gardiner, så det skjules av dem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det henger midt i mellom soveromsdøra inn til mitt og sønnen min sitt rom, i riktig gripehøyde. Det er ikkje videre dekorativt, det er heller ikkje videre dekorativt med forkulla mennesker... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 I et hjørne i alle gangene, dvs i hver gang i alle 3 etasjene. Lett tilgjengelig, men ikke det første du legger merke til. Skap vil jeg ikke ha det i, da vil ikke andre evnt skjønne hvor det er, og det kan bli fomling med døra i en akuttsituasjon. Jeg skal ha det slik at jeg kjapt både ser dem, og får tak i dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det er dumt å kamuflere brannslukningsaparatet så mye at eventuelle andre som er i huset eller kommer dit ved en brann ikke finner det. Derfor bør det stå relativt lett tilgjengelig. Vi har vårt i entreen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det står lett tilgjengelig. Brenner det f.eks i stua og du må løpe en etg. ned og hente det, så kan det være for sent når du kommer opp igjen. Det brenner relativt sakte i et par minutter, men når temperaturen blir høy nok så tar "lufta" fyr og det er som en eksplosjon når dette skjer. Jo mer støv det er i lufta jo raskere tar det fyr. Husk at apparatene skal snus på hode minst en gang pr. år og ristes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det er festet til veggen i gangen, under vinduet. Vi har lange gardiner, så det skjules av dem Vi har forresten et i hver etasje. Tenkte ikke over det i 2.etasje, for der plager det meg ikke at det synes Der står det i et hjørne i gangen oppe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vi har ett i gangen nede og ett i soverromsgangen oppe. I tillegg har vi brannslange i gangen nede og røykvarslere så og si over alt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det henger på veggen i gangen, både hos meg og kjæresten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vi har et bak en gardin på kjøkkenet, og et nede i gangen i 1.etasje. I tillegg har vi en brannslange på vaskerommet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vi har et bak en gardin på kjøkkenet, og et nede i gangen i 1.etasje. I tillegg har vi en brannslange på vaskerommet. Lett synlig! Bedre med et uestetisk, motbydelig, frastøtende, uskjønt, heslig og vemmelig brannslukningsapparat enn et utbrent hus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 På soverommet bak døren. Lett tilgjengelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Lett synlig! Bedre med et uestetisk, motbydelig, frastøtende, uskjønt, heslig og vemmelig brannslukningsapparat enn et utbrent hus. Men det er jo ikkje normalt! Strengt tatt burde vel ingen brukt brannslikningsapparat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 På veggen på kjøkkenet, på veggen i gangen i kjelleren, på veggen i gangen i leiligheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilaria Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Men det er jo ikkje normalt! Strengt tatt burde vel ingen brukt brannslikningsapparat? Jeg forstår ikke hva du mener med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg forstår ikke hva du mener med det? Det var bare en "intern" spøk til "Faure" siden vedkommende er imot sminke og alt mulig i dag. *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det var bare en "intern" spøk til "Faure" siden vedkommende er imot sminke og alt mulig i dag. *S* Aha 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.