Gjest Bss69 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg lurer på å bytte ut innendørs-juletrelysene til de små, men er litt usikker på hva som blir finest. Noen som har brukt de små lysene på innegran/-edelgran (ekte, ikke plastikk), og kan si noe om hva de synes er finest? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg personlig foretrekker slike lys som ligner på talglys, men søsteren min har brukt slike bittesmå lys som bare er lyspærer på ne ledning, og det var veldig fint. De har et skikkelig stort tre på over 4 meter (høyt oppunder taket), så mulig det har noe med saken å gjøre;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg foretrekker de bittesmå, kjæresten har hatt store til jeg kom inn i bildet, men jeg mener å huske at vi har hatt små også her hos ham de siste årene. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Juletrelysa skal se ut som talglys, det er jo det de har erstatta, pga. brannfaren sikkert. Alle andre lys er juks og fanteri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vi har begge deler på treet. Det blir veldig fint )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.