Liliaceae Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vi har pleid å bruke bruskasse, som de fleste andre. Men på ferietur til Sveits en gang så vi store figurer (pingviner el) som var i barnestr og som barna "hang" over. Og på den måten fikk de støtte da de skulle lære seg å stå på skøyter.. Har aldri sett dette hverken før eller senere, og lurer på om noen vet hvor man evt kan få tak en slik hjelpemiddel til å lære å stå på skøyter/bedre balansen... Eller andre lure tips/ideer som avlaster ryggen til mor/far :-) Har nå en snart treåring som lærer seg skøytekunsten. Er vel for liten for en pingvin, men syvåringen kunne gjerne ha trengt en pingvin å henge over. Bli enda bedre med balansen. Stå rett med bena og ikke skjevt mot ytterkantene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vi bruker en stol - eller en sparkstøtting 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Vi bruker en stol - eller en sparkstøtting Sparkstøtte er smart. Den har jeg dessverre ikke plass til i bilen min, og veien til skøytebanen egner seg ikke til å bruke spark på. Flere veikryss og mye asfalt.. Enten saltet eller strødd om vinteren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Når barnet blir litt mer stø, kan man bruke en hockeykølle. Ikke mye støtte i den, annet enn rent psykologisk, og det hjalp veldig for vårt barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Når barnet blir litt mer stø, kan man bruke en hockeykølle. Ikke mye støtte i den, annet enn rent psykologisk, og det hjalp veldig for vårt barn. Vedder på du kjøpte den på Finn.No he.he... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vedder på du kjøpte den på Finn.No he.he... Nix! G-sport! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vi bruker ingen støtte. Skøyter på = lære kunsten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har bare satt på de skøyter, og de har raset ut på isen. Fallt og kravlet opp til de fikset det :-) Ikke noe problem i det hele tatt. Minsten var 2,5 år første gang på isen med skøyter, og det fikset han iløpet av den første kvelden veldig bra :-) Har ikke tro på støtte til hverken det eller sykkel, man finner ikke balansen ved å bruke støtte, den må man finne selv. Akkurat som jeg synes gå-lekesaker er tull for unger som skal lære å gå. De fikser det raskest selv hvis de bare får mulighet til å prøve seg. Alle mine gikk i 9 mnd alder uten bil eller annet å støtte seg på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Så lenge dere ikke kjører lange veier med en drivstoffslukende SUV for å gå på skøyter så kan dere gjøre hva dere vil for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har bare satt på de skøyter, og de har raset ut på isen. Fallt og kravlet opp til de fikset det :-) Ikke noe problem i det hele tatt. Minsten var 2,5 år første gang på isen med skøyter, og det fikset han iløpet av den første kvelden veldig bra :-) Har ikke tro på støtte til hverken det eller sykkel, man finner ikke balansen ved å bruke støtte, den må man finne selv. Akkurat som jeg synes gå-lekesaker er tull for unger som skal lære å gå. De fikser det raskest selv hvis de bare får mulighet til å prøve seg. Alle mine gikk i 9 mnd alder uten bil eller annet å støtte seg på. Støtter deg 100%! Ungene har jo hjelm, og de har bare godt av å få prøvd seg litt. Mine 3 går nå så det suser på skøytene sine, og de har da aldri hatt noen støtte!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.