Gjest brannfakkel Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 50-50 deling er i utgangspunktet bra. Men jeg reagerer på foreldre som da definerer annenhver uke som "friuker" - der de ikke stiller opp på fritidsaktiviterer, foreldremøter, eller annet som berører barna. Da har de "ego-uker" - helt uten forpliktelser... (Joda - det er sikekrt tøfft å være alene med barn en uke - men...) Ser de ikke at barne trenger heltids-foreldre ?? Selv om de ikke nødvendigvis bor sammen .. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg tror nok jeg hadde klart det helt greit men annenhver-uke-løsningen. Når snuppa er bortreist hos f.eks. besteforeldre, så savner jeg ikke henne et sekund. Forusetningen er selvsagt at jeg vet at ho har det bra. Men heldigvis er vi forskjellige:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.